williams jubilee

  • tycho racing

    beste mensen ik heb afgelopen week een williams jubilee gekocht het volgende is er aan de hand.

    bij het opstarten geeft hij netjes een bal voor de schoeter

    vervolgens worden de rollen op het boven bord gerizet maar hij blijft in de linker boven hoek terug uit draaien en links onder loopt hij de getallen 1tot5 af

    daarna valt hij gelijk op GAME OVER en is mijn spel afgelopen

    wie o wie kan en wil mij helpen

    alvast bedankt

    f den broeder

  • john snel

    bladcontacten van de tellers die niet werken goed afstellen. Als ze niet goed afgesteld zijn gaan ze of niet op nul of ze blijven doorlopen. Als de tellers niet goed zijn zal je ook geen spel kunnen opstarten.

    groeten john

  • de waele patrick

    hoi allemaal,ik ben op zoek naar een kopglasplaat voor mijn zoon zijn flipperkast Williams type Jubilee.

    Wie kan mijn zoon helpen? Of wie weet waar ik er één op de kop kan tikken?

    Help!!!!

  • Ronald Blom

    Reset van de tellers houdt in dat de tellers op “0” alle drie/twee contactensets open staan.

    Als een teller blijft “hangen” staat het doorschakelcontact met het reset relay niet goed dicht of is vuil.

    Bij alle standen behalve de nul staan er twee van de drie contactensets dicht, bij de 9 staan ze alle drie dicht (behalve bij de tienduizend, die heeft twee sets).

    Een contactenset is voor de doorschakeling bij het reset relay, de andere voor de index (geeft aan of de teller op nul staat, en de derde is de doorschakeling via het relay naar de volgende teller, deze komt in bij de 9 en opent daarna).

    Kijk ook even naar de stappenunits o.a. Ball in play, player en coin.