opstartproblemen Star trek bally 1978

  • Siebe

    Hoi,

    Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een bally flipperkast.Ik heb echter nooit eerder een flipperkast en heb er dus ook totaal geen ervaring mee.

    Vorige week heb ik de kast van top tot teen gepoetst en alle lampjes vervangen. Nu heb ik echter een probleem met het opstarten. Wanneer ik de stekker erin stop gebeurt er nog hetzelfde als eerst, alleen wanneer ik op de startknop druk om te spelen gebeurt er niks.

    De kast stond in een modus waardoor ik geen muntstukken in hoefde te gooien, en ik denk dat hij daar om de een of andere reden nu uit is. Nu is mijn vraag of iemand van jullie weet hoe ik hem weer in die modus krijg. Of wat er mogelijk nog meer aan de hand kan zijn. Ik heb al wel een klein schakelaartje ontdekt aan de achterkant van de het deurtje waar de munten in gegooid kunnen worden, hiermee kan ik verschillende dingen testen. Verder weet ik er vrij weinig van.

    Siebe

  • Pinball.Pagina Admin

    Dit soort kasten heeft geen Free Play optie, tenzij het ding ooit al is omgebouwd.

    Je moet dus gewoon de muntswitches een paar keer indrukken om weer credit te krijgen

  • Siebe

    ik heb er ,voordat ik met het schoonmaken en lampjes vervangen begon, meerder dagen mee gespeeld. Ook is toen tussendoor de stekker er in en uit geweest.

    Dus misschien is hij dan omgebouwd? hoe kan ik dit zien?

    Siebe

  • Pinball.Pagina Admin

    Aan de software in U6 op de MPU

    kortom, je kunt het (wss) niet zelf en zult er even mee naar de Flipperwinkel moeten.