Devil's Island Pinball

  • Sabine26

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar Devil's Island Pinball. Ik heb al diverse torrents en sites geprobeerd maar geen van alle spellen werken op XP, ik krijg een foutmelding telkens als ik het spel wil starten. Wel hebben we een probeerversie op de computer gehad, die stopte na een uur spelen, en die werkte wel, het kan dus wel… maarja als we die wilden kopen dan kostte het duizend dollar of zoiets, toch wat te duur.

    Help!

    Groetjes Sabine en alvast heeeel erg bedankt!

  • Pinball.Pagina Admin

    Dat soort ellende krijg je als je illegale kopiën gaat downloaden, nog even afgezien van de nodige virussen die je ermee binnenhaalt.

    Het lijkt met dat 1000 dollar voor een spelletje een leesfout is, ik kan 't me niet voorstellen.

  • Sabine26

    Ik download ook vrijwel nooit, maar we hadden al eerder een versie gekocht en die gaf dezelfde foutmelding als de later gedownloade versie, dus daar ligt het niet aan. Denk eerder dat die versies beidde gewoon niet geschikt waren voor Windows XP. Tussen het kopen en downloaden in hadden we dus nog die probeerversie die wel 1 uurtje werkte.

    Een goede (legale) virusscanner doet trouwens een hoop!

    Ik hoor het graag als iemand me nog kan helpen, het is voor mijn vriend die is er al zo lang naar op zoek…