dit is toch niet leuk meer...

• Floris

Het is me opgevallen dat de prijzen voor een leuke kast echt ongelooflijk stijgen. Nog even en een flipperkast van twee jaar oud is duurder dan de oorspronkelijke aanschaf prijs en word het straks kiezen…gaan we een flipper kopen of nemen we een nieuwe keuken… Heb je de prijzen gezien bij bijvoorbeeld fun4you? Weinig fun voor mij in ieder geval.En hij is niet de enige. Ja ik weet het het aanbod is schaars, maar ondertussen zie ik het aanbod van handelaren alleen maar stijgen (ook de prijs). Wat vinden anderen hiervan?

• B@bbel

Tsja,

Je hebt gelijk voor wat betreft de prijzen, maar feit is dat dat de marktwerking is en da's niet alleen voor flipperkasten zo. En als ze te duur zijn dan moet je helaas maar een keer passen, niet elke droom kan werkelijkheid worden, ik rijd zelf ook nog geen bmw700, maar wie weet als de prijzen zakken.

Greetz

B@bbel

• Floris

je hebt helemaal gelijk, alleen kostte die BMW700 een halfjaar geleden niet de helft van wat ie nu zal kosten.

• ik

andre janssen is gek.

die heeft een keer stroom gehad of zo.

die kan je het niet aanrekenen dat ie zon belachelijke prijzen voor zijn kasten vraagt.

• oscar

hebben jullie wel eens op ebay.com gekeken wat ze daar vragen voor een flipperkast. een addams family die hier b.v. fl 2500 kost gaat daar weg voor minimaal $2000. okee hier zijn ze ook wel prijzig aan het worden maar als je goed zoekt vind je ze heus wel. ik kocht mijn addams family voor maar fl 1275,00 en die is absoluut in goede staat met alle originele manuals erbij en ook geen doorgefikte dingen of een slecht display. het is even zoeken maar dan heb je wel wat. mijn junkyard kocht ik ook heel goedkoop. hij was wel aan een poetsbeurt toe maar als je op je gemak alles demonteerd en een weet waar alles ook weer hoort heb je voor weinig ook weer een kast in goede staat. het maar net wat je wilt. wat ik wel heel jammer vind is dat die amerikanen hier de hele markt leegkopen want zo blijven er weinig recente flipperkasten over. die yanks betalen gewoon “as is..” en dat is voor handelaren natuurlijk heel aantrekkelijk.

• mmm

Die is inderdaad compleet gestoord met die prijzen. Moet je trouwens eens kijken wat die @!#$ biedt als je zelf een kast te koop aanbiedt op een veilingsite. WAT EEN KLOOTZAK ZEG…

• Rob

Je hebt wel gelijk maar wanneer je kijkt naar de jukebox-markt dan denk ik dat met flipperkasten precies hetzelfde gebeurt!

Prijzen gaan alleen maar omhoog en uiteindelijk worden zelfs de minst interessante typen gewild vanwege de “lage” prijs.

Het kan wel een voordeel geven: nu kopen en een paar jaar spelen en er dan ook nog (VEEL) meer voor terug krijgen….

Misschien zijn flipperkasten wel de beste (en leukste) investering die je nu kunt doen, daar kan waarschijnlijk geen pennie- of juniorrekening tegenop !

Laten we eerlijk zijn, welke verzamelproduct is gebruikt (bijna) altijd goedkoper dan het ooit nieuw heeft gekost ?

(postzegels, oude sportwagens en schilderijen in elk geval niet…)

Wie durft met mij de weddenschap aan dat een Medieval Madness en een Indiana Jones over 3 jaar minimaal 1.5 x zo veel kosten dan nu, in goede staat (omgerekend in Guldens !!!) ?

• Zefod

UNIEK, nu bij Andre Jansen Apollo 13 voor “slechts” HFl. 3250,=

Sega kast over de 3 mille….KRANKZINNIG.

• wj

En als je hem belt met een flippervraag staat hij je ook nog niet eens fatsoenelijk te woord.

Een vriend van mij belde hem met een probleem over een jurassic park kast deze was weleens waar niet bij hem gekocht maar als hij goede service bied dan koop je je volgende kast wel snel bij hem. Maar goed hij zij je kunt wel langskomen maar zodra je aanbeld begint de meter te tikken.

belachelijk en dan die prijzen. die prijzen zijn nog te duur al geef je levenslange gerantie. Als we nou et ze alle dat soort mensen mijden blijven de prijzen ook wat redelijker

• Scott

Ik vind de service en aandacht die je krijgt bij Andre juist erg goed te noemen. Ik heb zelf twee kasten bij hem gekocht en ik heb absoluut geen klagen. De kasten zien er gewoon perfect uit en je kan altijd bellen als er iets mis mee is. Koos Vlamings vraagt voor zijn Cirqus Voltaire 7000 ballen!!!! Dit zie ik Andre nog niet vragen. En dat is ook niet wat ik ervoor betaald heb. Misschien moeten de mensen die klagen maar eerst bij zichzelf ten rade gaan of er anno 2001 wel een flipperkast voor hun is weggelegd. Ik ben het met iedereen eens dat de prijzen erg duur zijn maar de service en kwaliteit wat je krijgt bij Andre maken het voor mij wel waard.

Ik geef dus een positief advies inzake de “getikte” Andre en raad iedereen aan die geen kat in de zak wil kopen bij hem zijn kast te halen.

Scott