dit is toch niet leuk meer...

• mmm

Geachte mijnheer Scott,

ik heb een zakelijk voorstel. Als u 5000 gulden naar mijn rekening overmaakt krijgt u daarvoor de eigendomspapieren van de Eiffeltoren. U dient wel snel te reageren op dit aanbod. Het aanbod doe ik alleen aan speciaal geselecteerde kandidaten; u zult begrijpen dat spoed is geboden.

Hoogachtend,

O.P. Lichter,

Loos Vastgoed B.V.

KvK 000111222

Postbanknr. 9875432

Wat ik hiermee wil zeggen is uiteraard: OOK een perfecte flipper kost niet ZOVEEL. Ik weet niet of je de waarheid spreekt over Vlamings. Zo ja is het ook een afzetter. Wat het snobistisch gezeik over ‘of het wel voor iedereen is weggelegd anno 2001 een flipperkast te kopen’ betreft: ga jij maar lekker bij Jansen met duizendjes strooien. Dan poetsen wij armoedzaaiers onze eigen flipperkast wel.

Amen.

• mmm

Haha,

nee, die weddenschap ga ik niet aan. Ik denk zelfs dat je schatting nog veel te optimistisch is… Ik zorg in ieder geval dat ik mijn favoriete flippers in huis heb voordat je een tweede hypotheek moet afsluiten voor je hobby….

Groeten,

R.

• kingpin

als we nou met ze alle de handelaren met die belachelijke prijzen mijden.

Onlangs was er op de site van koos te lezen dat hij ook wel uw kast wil verkopen met zoveel - een aantal % wat hij dan vangt. En dat je in overleg met hem de prijs van je kast bespreekt.Jaja zo zou hij de kasten prijzen kunnen gaan bepalen belachelijk. een cv voor 5250 is belachelijk maar voor 7000…. die man ziet ze vliegen. En wat service betreft er zijn wel goede flippermonteurs die bereid zijn te helpen. Desnoods kost dit geld dan nog zijn we goedkoper uit. Vooral nieuwe NFV leden denkendat dit de normale prijzen zijn voor kasten. De enige manier om hier wat aan te doen ismet z'n alle zoveel mogelijk deze (oplichters te mijden) ze doen wel heel ardig maar ondertussen. Dit zou ook in de spinner te spraken moeten komen.

• Alrik

Absoluut waar!

De prijzen worden sky high opgedreven!

Op de site van Arcadia worden al geen eens meer de prijzen vermeld.

Wat erg jammer is, vergelijken wordt nu een stuk moeilijker.

Maar waar moet je dan je flipperkast kopen?

• kingpin

Nou

hun halen ze ook ergens vandaan een beetje rond gaan bellen naar exploitanten zowel hier als in andere landen. Zoals Duitsland enzo. En de koopjes bij particulieren afstromen deze zijn vaak goedkoper dan de handelaren.

• Vrinkels

En dan die garantie van meneer vlamings..

“Op al onze kasten geven wij blablabla garantie”…..

maar als je voor garantie aanklopt dan is meneer vlamings niet thuis, dan geld het opeens alleen voor volledig gerenoveerde kasten en word je gauw afgescheept.

• Bart

Sinds een paar maanden ben ik weer aan het flipperen en heb inmiddels 5 flipperkasten gekocht. Uit het aanbod blijkt dat de meest recente Dot Matrix kasten kapitalen kosten, maar dat 1 en dezelfde kast voor zeer verschillende prijzen wordt aangeboden. Ik snap de paniek niet zo goed. Iedereen weet dat flipperen uit de gratie is en steeds minder kasten vindt je in openbare gelegenheden. Die worden uiteindelijk dus waarschijnlijk verkocht. Ik denk dan ook dat er voor diegenen die zo nodig een MM in huis willen hebben, dit slechts een kwestie van tijd is. Wat me overigens helemaal tegen valt is dat ik nog nergens de nieuwe Stern kasten heb kunnen vinden. Als oude kasten niet vervangen kunnen worden door nieuwe, dan worden ze waarschijnlijk helemaal niet vervangen, of zijn ze zo opgespeeld dat restauratie bijna ondoenlijk is. Hoe dan ook: ik denk dat de stijgende lijn in flipperkast prijzen ernstig overdreven is. Nu maar hopen dat door marktverzadiging de prijzen zullen zakken…

• .

.