Twilight Zone Rocket Plastic

• Erwin

Ik ben op zoek naar een goede scan van het Rocket Plastic van een Twilight Zone flipperkast. Dit plastic zit boven op de Rocket Kicker gemonteerd en heeft een afbeelding van een paars/oranje wolk. Dit plastic is bij mijn TZ gebroken en ik wil dit graag reproduceren. Helaas is mijn Rocket Plastic incompleet. Het ontbrekende stuk zat niet bij de kast toen ik hem kocht. Daardoor kan ik zelf geen scan hiervan maken. Ik kan op internet scans van vrijwel alle plastics van een TZ vinden op ft://pinball:pinball@debaser.net. Een scan van een Rocket Plastic ontbreekt echter. Dit plastic is volgens mij ook bijna altijd gebroken!

Wie kan mij eventueel tegen betaling helpen met een scan hiervan? Eventueel je eigen Rocket Plastic scannen. Een origineel Rocket Plastic is natuurlijk een nog betere optie!

Alvast vriendelijk bedankt voor de moeite,

Erwin

• Mark van der Gugten

Hallo Erwin,

Action Pinball in de States verkoopt prima reproducties van plastics van een groot aantal kasten (gemaakt door Alan Meyer.) Kijk op http://www.aros.net/~rayj/action/pdg.htm voor meer informatie.

Laatst heb ik drie sets Rocket en Slot Machine plastics besteld voor mijzelf en andere nfv-leden. Ik heb ze dus helaas niet meer voor je. Als je van plan ben om ze te bestellen, laat het dan even weten, dan kunnen we de - hoge - verzendkosten drukken door met een aantal mensen te bestellen.

Ik wil ook wel een Rocket plastic voor je scannen als je dat liever hebt…

Groeten,

Mark van der Gugten, Webmaster

Nederlandse Flipper Vereniging

(038) 4537968 (thuis)

(06) 18072369 (mobiel)

http://www.pinball.demon.nl

mailto:webmaster@pinball.demon.nl

No balls, no glory!

• Erwin

Hallo Mark,

Bedankt voor deze handige tip. Ik heb inderdaad wel interesse om eventueel samen met anderen wat plastics in Amerika te bestellen. Ik mail en bel je hierover wel. Alvast vriendelijk bedankt voor je reactie.

groetjes

Erwin

• Rob Oostveen

Hai,

Nou mijn rocket plastic is nog heel hoor… Je hoeft hem dus niet perse te bestellen in America!

Nu wil ik een deal maken, mijn slotmachine plastic is kapot. Als jij toch plasticjes gaat maken, wil je dan voor mij die slotmachine maken?

Op welke resolutie wil je dat ik scan, en in welk bestandsformaat wil je het hebben?

Meel me maar op Oostveen@iae.nl

Groeten, Rob.