Lifetec Pc-tv-radio-kaart

• Jaap Stroeve

Ik heb bij de Aldi de Lifetec Pc-tv-radio-kaart gekocht (LT 9415). Nu dacht ik dat ik zelf bij de verschillende kanalen de zenders kon zoeken.Het is me echter nog niet gelukt dit voor elkaar te krijgen. Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg of heeft voor mij het nummer van de helpdesk van Lifetec.

• Piet

Beste Jaap,

Misschien was het je nog niet opgevallen, maar dit is een pinball-forum en geen Aldi-junkforum

• Tinus van Klinken

Beste Jaap, ik heb het zelfde ondervonden als jij ik heb ook alle zenders doorelkaar staan het is een beetje lastig zoeken naar een bepaalde zender, maar ja je kunt in ieder geval tv kijken op je pc, ik sinds kort niet meer, ik heb Windows XP geinstalleerd en daar werkt de tv-kaart nog niet onder ik kan nergens drivers vinden weet jij misschien iets, onder Windows ME deed ie 't prima welke Windows-versie heb jij op je pc ???.

mvg Tinus van KLinken

Emmen.

• mike

http://www.lifetec.nl/nl/mail.html hier staan drivers voor lifetec tv kaarten

• Henk

Wat een stoere praat. Een pinball-forum, worden hier alle maatschappelijke problemen besproken, of misschien zelfs alle wereldproblemen? Of is dit echt een site over een balletje wat over je scherm rolt. Diep Triest.