Hoe steil staat jouw kast?

• Flipje

Bram Stokers Dracula, mooie kast maar lastig. Na poetsen, poetsen en nog eens poetsen de kast maar wat minder steil ingesteld. De bovenkant van het belletje staat nu op 2 1/2 streepje van de onderkant en speelt nu lekker.

Hoe steil staat deze kast bij jullie?

• Sander Jansen

Hoi Flipje,

Mijn Dracula staat minder steil. Het belletje (bovenkant) staat aan het onderste streepje.

Overigens is (volgens mij) “de standaard” dat het belletje net het tweede streepje raakt.

Op mijn Twilight Zone heb ik diverse standen geprobeerd. Ik moet zeggen dat het verschil nioet zo groot is als dat je zou vermoeden…

Succes, probeer ze,

Sander J.

• Flipje

Volgens mij merk je het bij de Dracula ook veel direkter, outlanes worden irritant en de ramp wordt lastig, moet wel leuk blijven.

• Sander Jansen

Daarnaast zag ik je vraag op Marktplaats aangaande de haaiewvin in de TZ-Gumball machine. Ik denk dat je bedoelt dat de ballen somes vast komen te zitten in de Gumball Machine.

Een eenvoudig stukje tochtstrip aan de binnenzijde van de Gumball, tegenover de INGANG van de Gumball voorkomt dat de Ballen tegen de “voorzijde van de Gumball leunen”.

Ik hoop dat je me begrijpt…

Sander

• Flipje

Ah juist, gelukkig heeft iemand me geattendeerd op de oplossing dat je een stukje kunt uitzagen als je maar de juiste omtrek hebt, deze oplossing ga ik toepassen daar het ook wat mooier is, maar ik dank je voor je oplossing.