Ringmaster magneet Circus Voltaire

• dimitri

Hoi, ben je ook in het bezit van een CV en heb je net zoals mij ook een probleem (of liever gehad en opgelost :)) met de ringmaster magneet, hopelijk kun je me dan helpen het betreft het volgende:

- de bal word na het spellen van WOW gevangen door de magneet, waarna je door de ringamster word gechallenged, hierna beweegt de ringmasters hoofd met de bal naar de top positite en laat de bal los na een paar keer wiebelen met het hoofd. Dit doet hij dus niet meer en laat de bal al los terwijl de ringmasters hoofd nog naar de toppositie aan het bewegen is. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Groetjes dimitri.

• RobW

Dimitri,

dit wordt ongetwijfeld veroorzaakt door een draadbreuk in de kabel die vanonder naar de magneet in de kop vd ringmaster loopt.

Als de kop omhoog gaat valt de spanning af waardoor de bal te vroeg losgelaten wordt.

Remedie: draden vervangen.

Succes,

Rob.

• RobW

Dimitri,

dit wordt ongetwijfeld veroorzaakt door een draadbreuk in de kabel die vanonder naar de magneet in de kop vd ringmaster loopt.

Als de kop omhoog gaat valt de spanning af waardoor de bal te vroeg losgelaten wordt.

Remedie: draden vervangen.

Succes,

Rob.

• dimitri

Rob,

Bedankt. :))

Ik heb de draden gecontroleerd en inderdaad een draadbreuk gevonden. Het probleem is opgelost. Groetjes.