Ringmaster magneet Circus Voltaire

• dimitri

Hoi, ben je ook in het bezit van een CV en heb je net zoals mij ook een probleem (of liever gehad en opgelost :)) met de ringmaster magneet, hopelijk kun je me dan helpen het betreft het volgende:

- de bal word na het spellen van WOW gevangen door de magneet, waarna je door de ringamster word gechallenged, hierna beweegt de ringmasters hoofd met de bal naar de top positite en laat de bal los na een paar keer wiebelen met het hoofd. Dit doet hij dus niet meer en laat de bal al los terwijl de ringmasters hoofd nog naar de toppositie aan het bewegen is. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Groetjes dimitri.

• victor

Dit probleem had mijn CV ook. De bedrading die door de ringmaster-head loopt is vrij stug en breekt intern na verloop van tijd. Aan de buitenkant zie je daar trouwens niets van. Bedrading vervangen (ik heb soepeler kabel gebruikt en deze iets anders gelegd zodat hij een mooi bochtje maakt bij het op- en neergaan) en het probleem is opgelost.

Let wel op: er lopen 4 draden (2 voor de magneet en 2 voor de flasher) en die zitten in een onlogische volgorde op de connector. Als je die verwisselt heb je een probleem.

Succes.