Beste flipperfanaten,
Uiteindelijk is het gelukt! Ik heb mijn Addams family pinball gevonden in het verre West Vlaanderen en het is een juweeltje!
Ik wou hierbij nog eens Stefan,Victor en Leon speciaal bedanken voor hun mails en hulp!
het enigste minpunt is het ontbreken van 4 plastic stukjes (zwarte weduwe spin, kakkerlak van bookcase, bookcase sign en één van de rode lamp beschermers (voor de grote felle lichten) en het gebroken zijn van de slings (onderkant), mocht iemand deze te koop hebben of ze te koop weten staan gelieve me dan te kontakteren…
Nog een vraagje, er zijn enkele lampjes aan vervanging toe maar er staat nergens hoeveel watt of ampère ze zijn , weet iemand dit? het is voor lichtjes van type GE 455 (uit de kopstuk) , GE 555 (ook uit kopstuk en uit de bumpers (ronde dingen waar de bol aan hoge snelheid door kaatst)), GE 44 (van onder de slings).
Als iemand ook weet waar ik deze lampjes kan vinden (liefst in Belgie) en waar ik andere onderdelen kan vinden zoals vervang rubbers (mocht er één springen) alle hulp is welkom!
Vele groeten uit Belgie!
Miek