Hoi iedereen,
met wie hebben jullie nu de beste ervaringen? De websites van de handelaren vind ik maar weinig vertrouwenswekkend:
-Freeball wordt nooit geupdate… zijn ze nog wel in business?
-Juke idem (zijn denk ik nog wel operationeel)
-Jukeboxshop idem en (idem)
-Fun4You… deze prijzen zijn niet te rechtvaardigen ook al haal je een kast tot op het laatste schroefje uit elkaar om te reviseren
-Arkadia… 150 kasten op voorraad… yeah, right! Heeft volgens de site van elke populaire kast minstens 3 in huis… hmmmm, weetutniet hoor… Geen prijsinfo. Bestelde ROMmetje was overigens heel snel in huis, eerlijk is eerlijk.
-Topshop ziet er goed uit, regelmatig een update, iets aan de dure kant maar niet overdreven.
-Wizard ben ik geweest, ben ik heel positief over. Snelle levering via de post. Site wat minder, onvoldoende prijsinfo.
-Pinball Palace… weinig aanbod, handel vanuit een garage aan huis misschien? Volgens mij doen ´ze´ zich groter voor dan ´ze´ zijn.
Ik realiseer me best dat het onderhoud van een website ondergeschikt is aan de handel in kasten (drukte bijvoorbeeld) maar een eerlijke site met het actuele aanbod, voorzien van vraagprijzen, nodigt toch uit tot bellen en langskomen?
Graag jullie visie.
Groeten,
R.