De website van een handelaar zegt natuurlijk niet zoveel over zijn service. Zelf heb ik nu de volgende ervaringen.
Topshop: heb ik nu 7 flippers vandaan. Groot assortiment, zeer goede service (telefonische hulp, reparatie van pcb's) en je kan alles rustig proberen. Heel aardige gasten. Goede, actuele website.
Arkadia: ben er zelf nog nooit geweest (beetje ver weg) maar wel verschillende keren onderdelen besteld. Kan ik iedereen aanraden: prima service, Koos heeft een hoop op voorraad, probeert absoluut ook moeilijke zaken voor je in huis te krijgen (v1.4 Rom voor een Cirqus Voltaire bijv.) en is niet te beroerd je te helpen met een probleempje. Van een vriend die bij Arkadia is geweest weet ik dat je daar ook alle kasten rustig kan proberen en dat die kasten ondersteboven worden gekeerd voordat ze de deur uitgaan. Uitgebreide website waar je ook makkelijk de onderdelen kan uitzoeken.
Pinball Palace: F-14 Tomcat gekocht. Marcel was er echt niet op uit de laatste gulden (toen nog) uit te slepen. Integendeel. Was ook eerlijk over wat wel en niet goed was. Misschien kleiner assortiment dan de “grote” jongens maar so what.
Wizard: uiteindelijk (nog) geen kast gekocht, wel onderdelen. Uitgebreid assortiment (als zij het niet hebben heb je een probleem!) en helemaal geen moeilijke gasten. Ben er langsgeweest en kon rustig rondkijken etc. en alles vragen en proberen.
Ik begrijp dat je bedoeling was reacties uit te lokken, maar om deze gasten nou “vage handelaartjes” te noemen is niet terecht. Ik ben in ieder geval blij dat er zoveel handelaren met goede service zijn waar ik op kan terugvallen. Met deze handelaren heb ik in ieder geval alleen maar goede ervaringen.
Groeten, Victor