Rectificatie op mijn vorige topic

• R

Beste heren handelaren, lezers,

van verschillende kanten (ook buiten dit forum) komen mij berichten toe die mijn eerdere stellingen weerspreken. Het middel om deze reacties uit te lokken staat in geen verhouding tot dit doel. Mijn stellingen zijn ongefundeerd. Ik heb me helaas te veel laten leiden door negatieve uitlatingen door anderen, via andere kanalen. Uiteraard is dit geen verweer om mijn eigen verantwoordelijkheden af te wijzen.

Nee, ik wil absoluut niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En toch, ik ben absoluut geen ondeskundige op het gebied van flipperkasten. Bezit er zelf zeven, die met liefde en zorg behandeld worden, technisch, mechanisch en optisch.

Bij deze bied ik ook mijn excuses aan en neem bij deze afstand van mijn eerdere bewoordingen.

Ik verkies wel anoniem te blijven; dat is echter niet louter gekoppeld aan dit prikbord, alswel aan het gehele internet.

Met vriendelijke groeten,

R. (op een andere locatie, vandaar het verschil in de header…)

• Luc

Berouw komt nà de zonde, maar enfin, we zullen je maar vergeven zeker ! Goede raad voor je volgende uitlatingen : bezint eer ge begint ! Groeten. Luc