WAT NOU,vage handelaren
wat dacht je ervan dat de hele wereld vaag is
een goede handelaar is een slechte monteur en een goede monteur kan niet verkopen omdat ze vaak te eerlijk zijn
Dan zie je al gauw de combinatie onstaan van ex-verkoper met slappe techneut en die gaan dan repareren
Ik kan alleen oordelen omdat ik van de meeste handelaren wel eens een kast onderhanden hen gehad en eerlijk is eerlijk ,klanten bellen alleen maar als er stront aan de knikker is en alle goede ervaringen hoor ik nooit.
Ik mag dan ook zeggen dat de meeste toch met de beste bedoelingen een kast verkopen en dat als er stront aan de knikker is dan zullen de meeste je zeker wel helpen.
Wat dat betreft is het hetzelfde als dat je een 2-dehands auto koopt ,
Maar als een handelaar je niet meer wilt helpen omdat je als wijsneus niet met je poten uit de kast kan blijven ,nou nou dan worden we boos.
Als je een flipper koopt dan mogen we hem openmaken en slopen ,doe dat nou ook eens bij je nieuwe magnetron, leuk voor je vriendin.
volgens mij is het nog steeds je eigen verantwoording ,en als je geen kat in de zak wilt kopen ,neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft.
Een zwarte lijst van handelaren is toch onzin, kunnen we er dan ook een maken met de namen van al die mafkezen die denken god te zijn? En dus al die handelaren tegen elkaar uitspelen en terroriseren
Zet mij maar boven aan als je dat leuk vind