Poof!

• Hero Idema

Euh,

Wat is het doel van het poof-target op een Theatre of Magic?

Hero

• Ron

Beste Hero,

ik citeer IPDB:

"Things different about the earliest Theatre beta versions:

- The Poof Target raised an up post between the flippers for a short time."

Over het productiemodel wordt gezegd: “Poof Target: No known use or function.”.

Hoop dat dit je vraag beantwoordt.

Groet,

Ron.

• Hero Idema

Jaaaa…. bedankt!!

*grmbl* had ik het net een beetje onder de knie om dat ding te raken, doet ie geen fuk… hehehe…

• Hans Balk

Retrofitten dan maar ??

• Hero Idema

Hehehe… dan zou ik als ik het goed begrijp een gat in m'n speelveld moeten boren… Degene die het lukt om met een boormachine in de buurt van m'n speelveld te komen krijgt ruzie met m'n speciale 9mm boor.. :)

Hero

• victor

Ik begrijp dat Hans ook vrolijk een boor in zijn TZ heeft gezet voor een 2e magneet, dus zal hij ook niet terugschrikken voor een ToM…

Verder wel lullig, die Poof-target die er voor spek en bonen bijstaat. Misschien een idee voor een home-versie om daar toch wat mee te doen. Mogen ze meteen wat doen aan de illusions (die je nu zo lekker makkelijk kan laten uit-timen) en de Grand finale (beetje flauwe eindronde).

Verder blijft het een prachtige kast die ik niet snel zal wegdoen.

• Hero Idema

Jaa, maar toch… het idee dat iemand in je speelveld zit te boren, ongeacht zijn vaardigheden, trekt mij absoluut niet. Zelf heb ik te weinig ervaring met dat soort dingen, dus… dan maar geen poof…

Misschien de software omproggen dat ie het poof target gebruikt om de ball saver 5 seconden aan te zetten ofzo… Het moet volgens mij ook niet moeilijk zijn om het poof target bij de andere twee targets te betrekken voor de trapdoor…

Ja, ik vind het de mooiste kast die ik heb, ondanks de linkerramp die bijna helemaal total loss is…

Hero