Hallo, ik ben op zoek naar roms voor vpinmame en een nederlandse handleiding om vpinmame te installeren.
Je zou me echt een plezier doen met de tafels en roms van Funhouse en Partyanimal.
alvast bedankt
Funhouse en Party Animal zijn te downloaden op www.vpforums.com. Je moet hier even een account aanmaken maar ik kan je verzekeren dat het geen b.ullshi.t is zoals andere downloadsites. Er zijn ongeveer 180 kasten te downloaden daar.
Aan alle ROMs kun je ook makkelijk komen, bijvoorbeeld via Williams (www.pinball.com) of via een link op pinball.startpagina.nl (ROM “ugrates” (sic) en meer). Sommige handelaren verkopen zelfs tegen kostprijs een CDROMmetje met backups van alle ROMs.
Een Nederlandse handleiding zal best ergens te krijgen zijn. Heb ik me eigenlijk nooit in verdiept… Ik zal nog ff zoeken.
Groet,
Ron.
bedankt voor je informatie, veel emulators geven me geen probleem.
Vpinmame wel, misschien dat jij het antwoord weet?
Visual pinball is ok., maar als ik een tafel op vpinmame wil spelen krijg ik een rom set error.
Als het goed is betekend dit dat visual pinball niet de rom in vpinmame kan vinden toch?
Maar ik ben bijna zeker van mijn zaak dat ik alles goed geinstalleerd heb, ik heb precies de handelingen gevolgd van visualpinmame guide op mameworld.net
weet jij misschien wat ik verkeerd doe?
Ik had dit probleem ook, maar heb toen de (niet uitgepakte) zzipfiles indezelfde directory geplaatsts als vpinmame en het werkt perfect….
Als je op vpforums sommige kasten niet kan vinden (echt een goede site!) is onderstaande ook een perfecte site, waar ik alle kasten kon vinden die ik wilde
http://emu.makii.pl/vp/listafliperow.php3
bedankt voor de tip maar dat is het niet, de roms zijn zipped in de romsfolder.
wat ik eigenlijk zoek is een installatiehulp in het nederlands.
heeft iemand die misschien voor mij?
Yoarra schreef:
>
> Ik had dit probleem ook, maar heb toen de (niet uitgepakte)
> zzipfiles indezelfde directory geplaatsts als vpinmame en het
> werkt perfect….
> Als je op vpforums sommige kasten niet kan vinden (echt een
> goede site!) is onderstaande ook een perfecte site, waar ik
> alle kasten kon vinden die ik wilde
>
> http://emu.makii.pl/vp/listafliperow.php3
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?