Wat een boerenlul!

• David

Ik citeer:

Williams Flipperkast

Prijs: Een goed Bod

Beschrijving: Zeer mooie en goed spelend flipperkast ‘Earthsheaker’ .

Geen kleinkinder speelgoed geweest , maar van liefhebber ! Gaat weg ivm ruimte gebrek . Speelt goed , super geluid , en schud als u 2 ballen klaar heeft voor multi bal en wanneer u multi bal hebt !! Met uitgebreid instructie boek . Zeer leuke verslavende flipperkast !! Evt spelend te zien . Speelse boden word niet op gereageerd !!

Meer info , email .

Foto: Klik hier voor een foto

Naam: Sebas

E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar syncro33

Telefoonnummer: -

Provincie: Gelderland

Ondanks 2 mailtjes en diverse boden reageert dit kleine kind niet, beetje vreemd.

• Jan

Ja, wat je zo af en toe allemaal niet mee maakt.

Zo stond ik afgelopen zondag in België bij ene Gunther B. voor de deur.

Alles geheel volgens afspraak, en wat denk je?

Is die l*l niet thuis. Ik spreek toevallig zijn overbuurvrouw, en die wist mij te vertellen, dat de Dr. Who die vrijdag al op was gehaald.

Ik heb alles geprobeerd om die gast nog te pakken te krijgen, maar hij reageerde niet op SMSjes, en hij nam zijn telefoon niet op.

Toen in de maandag daarop op mijn werk kwam, bleek dat hij een mail naar mijn werk had gestuurd, om mij te vertellen dat de kast al verkocht was.

Toch wel aardig van hem, niet????? Ongelofelijk hoe dom mensen kunnen zijn of doen. Nou, toen had ik het wel even gehad. Achteraf heb ik de koper van die kast gesproken, en toen bleek dat hij er €40 meer voor had betaald, dan dat ik had geboden.

Conclusie: 1 verloren zondag en €20 diesel armer!

Tip: bel even voordat je aanrijdt!

• David

Tja, type mastermind, net als die kerel die gewoon beweert dat zijn Dracula perfect is, notabene van een of ander knaken amusementsbedrijf. Om me 300 kilometer te laten rijden en me een halve gare kast te tonen.(8>

• Hans Balk

Hoewel ik ook altijd op marktplaats kijk is het er inderdaad een (erased)zooi en het aantal randdebielen is er vreselijk groot.

Ik probeer niet eens meer er een kast te kopen of te verkopen.

Zet er bv een TZ op die in de mooiste staat is die je maar kunt bedenken, omschrijf het ding in alle details, zet er foto's bij.

Moet je nog voor betalen ook.

Wordt er 500 euro oid dergelijks op geboden…….

Of leuker nog :

Te koop gevraagd :

Prima werkende EM kast.

Stuur je een meeltje (dit zulthoofd woont trouwens 500 meter bij me vandaan)

(Hé mafkees, lees je mee met je minkukeldrukkerijtje.)

Bied je aan om eens vrijblijvend te komen kijken…….

Enige antwoord : kosta ?

Affijn, weer iemand die voor niets een topkast wil hebben.

Heb ‘m nooit gezien en WIL ’m niet eens meer zien al betaalt ie de hoofdprijs.

Ook leuk:

Te koop (leuke EM kast vul zelf in)

Vraag je hoe de kopruit is.

Antwoord : Prima, alles helemaal oke.

Vraag je noggus om de achterkant te bekijken

antwoord weer is echt helemaal gaaf, geen bubbels of bladders.

Spreekt dan datum/tijd af, rijdt 100Km.

En wat tref je aan, jawel, bijna blank vensterglas.

(putdiepe zucht)

TE RUIL AANGEBODEN :

Zeldzame Bally StarTrek 1979 *collectorsitem*

Wil ruilen voor Cactus Canyon en misschien iets bijbetalen.

(hey………. houden jullie nou eens op met dat gehinnik, ik hoor 't wel)

Waarom PROBEREN we het nog op Marktplaats……

Edwin Wolkorte heeft een GRATIS veiling met alles er op en er aan en er nauwelijks gebruik van gemaakt.

WWW.WOLKORTE.NL

Toen die Ibizar (geen typo) chaos door ons land waarde was wel iedereen opeens aan het klojen daar.

affijn…..

snappu ut snappik ut.

• David

Kostelijk stukje Hans>, gelukkig heb ik veel goede ervaringen met marktplaats, maar je kan het slecht treffen, over biedingen inderdaad nog maar niet te spreken.

Voor iedereen die een kast zoekt is de spinnertjes afdeling van de site van de Nederlands Flipper Vereniging een must, kasten aangeboden door leden, echte liefhebbers, wordt meteen lid, ontvang je ook een leuk blad!

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat we hierop een serieus forum voor leden krijgen en meer.

Groet.

• jan

Ha die Hans ,zelf doe je ook van die schijtboden dus doe maar niet zo schijnheilig

• Jan

Even voor alle duidelijkheid. De uitspraak in het vorige bericht komt niet van mij :-)

(Jan van den Munckhof)! Waarom zijn er ook zo veel Jannen :?

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Och meneer Jan Schrijver,

Ik biedt inderdaad wel eens op Marktplaats ja.

Dat klopt inderdaad en ik bied dan ook de reëele prijs.

Als U soms van mening bent dat bijvoorbeeld een Williams Honey 500 euro moet opbrengen dan moet ik U teleurstellen.

Helaas, een dergelijke gebaksdoos (en zeer veel aanverwantte prut) is zelfs de moeite van het slopen niet waard.

Iets dergelijks aanbieden als *COLLECTORS ITEM* is zelfs zo lachwekkend dat Martplaats er bijna leuk door wordt.

Een dergelijke kast is goed als TUINDECORATIE.

Zie ook één van de voorgaande Spinners.

(en gelachen dat we hebben)

Ik ben reeds ervan op de hoogte,

onze onovertroffend webmaster is druk doende met de voorbereidingen ervoor.

Is gewoon een goeje Hollandse naam.

Kort maar krachtig en niets mis mee.