gezocht: review & foto's van Pinball Magic (Si

• Pascal

ik weet niet of er veel mensen zijn die de site van pinballnews lezen, maar daar worden ook locaties besproken waar je kan flipperen.

nu heb ik die mensen getipt over pinball magic (silverstone) en de link naar foto's die hier stonden bijgevoegd. hun reactie was:

———————————————————————————————————-

Hi Pascal.

Thanks for your getting in touch and the only thing I can think of right

now is WOW! What a fantastic looking place. If the games there are as

good as they look this will be a shrine for all pinball fans across

Europe.

Thank you for letting us know about it. I want to go there!

Now, if you are going, would you like to write a report for us? We would

*really* love to know more about it and I'm sure all our readers would

too.

Please tell us if it *is* as good as it looks.

Once again, thank you for telling us about Pinball Magic. Lets spread the

word and make sure it makes money for the owners. :-)

Cheers,

Martin Ayub

Editor, Pinball News

———————————————————————————————————-

wilt er iemand eens een engelse review schrijven voor die site met de nodige foto's.

ongeveer zoiets –> http://www.pinballnews.btinternet.co.uk/sites/phoenix/index.html

je mag je tekst en foto's naar mij mailen of direct naar de editor van pinballnews.

je mag mij natuurlijk ook gewoon een lift geven naar pinball magic en dan schrijf ik zelf een review :)

groeten,

Pascal

• Hero Idema

Goed idee,

Ik ben te partijdig omdat ook mijn bloed zweet en tranen erin zitten, gisteren en eergisteren zijn we flink bezig geweest met het vervangen van lampjes, wat kleine storingen opgelost en het rebuilden van flippers waarvan we vonden dat ze te zwak waren. Wat vandaag nog gaat gebeuren is het schoonmaken van de glasplaten, waterpas zetten en nog meer vervangen van lampjes.. hehe…

Alleen mensen, voordat je een rit bespaard bel effe van te voren of ze open zijn, het nummer (staat ook op de website, 020-4970207). Dat kan je een teleurstelling besparen.

Groeten,

Hero Idema

btw. Ik ben niet werkzaam oid bij Silverstone, ik kom er alleen (te) veel… vandaar mijn betrokkenheid en de hulp met de flipperkasten.

• edwin

Pascal,

Ik hoop binnenkort die kant op te gaan. Helaas is dit niet via Belgie anders had je mee kunnen rijden :)

Zodra ik er geweest ben krijg je van mij een verslag en hopelijk wat foto's. Ik denk echter dat de mening van 1 persoon niet voldoende is. Dus wanneer er meer mensen zijn die hun mening over Pinball Magic willen geven,…………

Ik stel voor dat mensen hun meningen en foto's naar Pascal sturen zodat hij ze kan verzamelen en samenvoegen. Als Pascal dat goed vind tenminste ;)

Groeten,

Edwin

• Pascal

maar natuurlijk vind ik dat goed.

• Dutch*Tommy*CyBeRRoy

ik ben er zelf al meerdere malen geweest,. en ik ben er al helemaal bij betrokken :). en dat al in zoverre dat ik daar die flipperkasten van de zogenaamde creditdots afhelp :). dus inderdaad technisch gezien te ondersteunen,. daar zijn ze echt heel blij mee,. ik heb meerdere foto's gemaakt,. van hoge kwaliteit,. ik zou wel een review willen doen voor pinballnews,..daar ik zelf veel contact heb met silverstone. die mensen veel goeie publiciteit hebben,.en hebben me gevraagd om daar iets aan te doen. ik doe het graag. jullie gaan nog veel meer horen van me.

met Vriendelijke Groet

Tha Dutch *Tommy* CyBeRRoy