SilverBall Ventures, Ltd. maakt Repro Artwork.

• Jan

SilverBall Ventures, Ltd. maakt Repro Artwork.

Tip voor mensen met beschadigingen aan de body van hun flipperkast.

http://www.pinballexpress.com (SilverBall Ventures, Ltd.) gaat zeer binnenkort van start met de verkoop van reproductie artwork voor alle mogelijke Williams, Bally en Capcom flipperkasten. Een bezoeker van de Pinball Expo in Chicago, wist mij te vertellen dat SilverBall onder licentie van Williams, Bally en Capcom reproducties maakt van de complete body art van diverse kasten. Hij heeft daar een van de producten van SilverBall mogen aanschouwen, en was zeer onder de indruk van de kwaliteit. Ook de prijzen schijnen enorm mee te vallen. De Addams Family in kwestie was voorzien van nieuwe body art (incl. kop en wolk stickers), welke volgens hem voor $115 per set werd verkocht. Zeker de moeite om in de gaten te houden!

Voor meer nieuws, zie http://pinball.startpagina.nl : Nieuws en Updates

• stefan

te gek.

als dit inderdaad voor veel kasten komt,en de prijs is ook goed

top dat er mensen zo aktief meewerken

gr,stefan

• victor

Wat ik begreep van posts op de pinball discussiegroep (RGP) is dat Bally/Williams de rechten voor onderdelenfabricage voor de flippers al lang geleden heeft verkocht aan Illinois Pinball.

Deze firma belooft al heel lang verschillende producten (plastics, side-art etc.) maar tot nu toe is men alleen gekomen met de kiss-plastics en playfields. Afwachten dus, maar reken er niet op dat het snel gaat.

Groeten, Victor

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

RnRpinball maakt ook sideart voor kasten.

Ik heb van Ryan een stel zeer goede headdecals gekocht voor m'n startrek tng.

Zondermeer PERFECT werk.

Hij maakt ook dit spul voor CV en AFM

Zowel side- head- als frontdecals.

En hopelijk binnenkort ook een frontdecal voor m'n TZ

WWW.RNRPINBALL.COM

he Jan, hoe krijg ik een anker hier neergezet ?

Iedere spammer flikt het maar mij lukt het weer niet.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

@!#$ nou lukt 't opeens wel……

• Steph

ik kon op hun site jammer genoeg niks vinden over AFM decals…

• Mark van der Gugten

Als zeer grote AFM-fan heb ik dit nagevraagd bij Pinball Express.

Hieronder de reactie die ik kreeg:

AFM is on our list (through IPB) of art to reproduce. We are presently

working on Indiana Jones and I do not have a timeframe for AFM. We

anticipate the retail price to be similar to that of TaF, MB and CC in the

$140-$150 USD range

In het nederlands: ze werken dus momenteel aan decals voor de Indy. AFM weten ze nog niet precies.

Het is een goed idee als iedereen die belangstelling heeft voor een bepaalde kast even een verzoekje naar ze stuurt. Ze zullen bij bepalen welke side art als eerste te doen zeker kijken naar het aantal vooraanvragen.

Prijs valt me erg mee, kun je direct in Euro's vertalen. Vergeet alleen niet de verzendkosten en met een beetje pech de invoerrechten en omzetbelasting die wordt opgelegd.

Groetjes,

Mark