Gratis Adverteren

• Ron (Pinballcorner)

Iedereen kan op mijn site gratis een simpele advertentie plaatsen om zijn flipper te verkopen, er 1 te zoeken of informatie te vragen.

Ik ondersteun alleen tekst, dus geen foto upload mogelijkheid.

Alles wat niet gerelateerd is aan flippers verwijder ik. Advertenties ouder dan 1 maand worden ook verwijderd, in overleg kan dit verlengt of verkort worden.

Je kunt reageren op advertenties via het mailadres van de adverteerder.

Opbouwend commentaar is van harte welkom.

www.pinballcorner.nl

Vriendelijke groet,

Ron

• Ron

Geweldig, m.i. iets toegankelijker dan de veiling op The Lost Zone en in ieder geval goedkoper dan Marktplaats. Hoop dat het goed gaat lopen. De link om bij de advertenties te komen is “Pinball Plaza”, misschien is dat voor sommigen iets onduidelijk. Zou ik iets van “Advertentierubriek” van maken.

Just my two cents worth, verder niets dan lof.

Groeten,

Ron.

• John

Hoi Ron,

Ziet er goed uit. Je hoeft je inderdaad niet te registreren, dat is wel makkelijk maar ik hoop dat je hierdoor geen ‘onbetrouwbare’ plaatsingen krijgt.

Jammer dat je geen biedingen ziet, foto's kan plaatsen en geen beoordeling aan de verkoper kan geven, geen mail krijgt wanneer er geboden is en het email adres van de verkoper gewoon zichtbaar is (geen probleem wanneer je graag spammail wil krijgen.) ;)

Marktplaats is bij mij al lang afgevallen (geldkloppers). Persoonlijk vind ik the lost zone ook wel goed (veel mogelijkheden) maar je moet je inderdaad even registreren.

Zodra ik wat te koop heb zal ik het ook op jouw pagina zetten.

Groeten,

John

• edwin

Hoi Ron,

Ik zou inderdaad de naam even wijzigen, pinball plaza is vrij onduidelijk. Voor de rest ziet het er goed uit.

Iedere verkoop plek heeft zo zijn voor en nadelen. De ene is makkelijk en de ander is uitgebreid. Ik hoop dat het gaat lopen.

Ik ben maar zo vrij geweest om op het pinballmagic forum een topic te starten met als onderwerp de top 5 van flipperverkoop plekken op het internet. Ik ben benieuwd naar de mening van anderen hierover.

Groeten,

Edwin

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Alleen zijn al die reclamebanners knap belachelijk op een flipperwebsite.

Wat is het nou ?

Een commercieele website of een hobby website ?

• Ron (Pinballcorner)

Hans,

Voor mij zijn de flippers puur hobby en niet commercieel!

Internet is een heel mooi medium om informatie te verkrijgen maar ook om te delen, vandaar mijn site. Zoals jij waarschijnlijk wel weet kosten een domeinnaam en serverruimte ook geld. Doormiddel van een aantal banners probeer ik deze kosten enigzins te drukken.

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn, geen banners maar de prijzen van onderdelen flink opvoeren. Dit is alleen niet mijn stijl.

Vriendelijke groet,

Ron

• henk schippers

hardstikke goede pagina ron flippers van schippers staat er 100% achter

beter dan die centenpikkers van marktplaats

• Ron (Pinballcorner)

Ik heb de advertentie rubriek op mijn site aangepast.

Een ieder kan nu ook reacties geven op geplaatste advertenties.

Wel dien je je nu online aan te melden.

Wanneer je dit doet heb je ook toegang tot het Forum.

Op dit moment zijn er reeds een aantal advertentie geplaatst.

Zo zag ik vanavond nog een T2, een S.T.T.N.G en een No Fear staan.

Doe er alleen je voordeel mee, maar maak er geen zooitje van!

Veel plezier.

Ron

• mel

Leuk idee alleen zal de koper wel graag foto's willen zien en wel direct.

Zoiets als ebay zal tegek zijn.

Er zijn verschillende gratis picture hosting sites op internet.

ALs je alleen al een link bij de advertentie kan zetten zal het al goed werken.