Flintstones onderste gedeelte speelveld

• Miranda

Hoi!

Ben op zoek naar het onderste gedeelte van het speelveld van de flintstones met links en rechts de papieren met de spelregels erop/ 3 ballen voor ..euro.

In het midden staat de tekst flintstones ( lijkt alsof het uit steen gehakt is )en aan dit onderste gedeelte zit nog links en rechts boven een stuk van de baan waar de bal in terug komt rollen. Daar zijn bij mij wat beschadigingen! Dus ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen??…. Ik wil hem erg graag opknappen!!! Alle hulp is welkom! Ik heb eventueel ook een foto om naar je te mailen.

Alvast bedankt!!!!!

Groeten Miranda!

• leon

Miranda,

waarschijnlijk bedoeld u het onderste metalen gedeelte met een platte zijde naar de speler tpoe en een V zijde naar het speelveld toe. deze metalen stukken zijn bij de meeste flippers ongeveer dezelfde en meestal omwisselbaar,blijft de tekst erop aangebracht en de beide kaartjes… de kaartjes kan u vinden bij de site van mushroom downloaden en afdrukken en zo klaar…en de tekst Flintstones zal u moeten copieéren of imiteren en op zelfklevende folie afdrukken om op de metalen plaat te kleven.Vele flipper-fans zullen u zeker aan zo een plaat kunnen helpen voor peanuts (max 10 euro ) en dan kan u aan de slag . succes leon van, http://www.flipper-pinball-fan.be

• Hero Idema

Leon,

het probleem bij de arch van flintstones is dat er bal geleiders opzitten die de bal net voor de flippers weer in het speelveld gooien, dus een willekeurige arch kopen gaat niet echt op in dit geval… :)

Groeten,

Hero

• miranda

Hoi Leon!

Kan ik je misschien een foto toesturen van wat ik bedoel? Ik geloof niet dat we het over hetzelfde hebben… Het gaat mij niet om die V vorm. Het gaat mij om die plastic banen die aan dit grote onderstuk vastzitten. Als ik die plastic banen weer als nieuw wil hebben moet ik dat onderstuk hebben ,want daar zitten ze aan vast.

Als ik je een fotootje stuur is dat denk ik wat makkelijker! :)

Groetjes Miran!