Bally Monte Carlo '72 sleutel gezocht en tips voor

• Mark

Ik heb een Bally Monte Carlo ‘72 gekregen die werkt, maar wel enig onderhoud nodig heeft (versleten rubbers, speelveld vies etc.). Maar ik heb geen sleutel van de muntdeur en die heb ik wel nodig om bij het speelveld te komen begrijp ik…Zijn de sleutels van alle Bally Monte Carlo ’72 kasten hetzelfde, en zo ja, wie heeft ook een Monte Carlo '72? Amdere tips om het slot te openen?

En heeft iemand tips voor adressen voor onderhoud van deze kast?

Groetjes,

Mark

• Ron

Tja, dat zou wel grappig zijn als de sleutels van alle kasten van een bepaald type hetzelfde zouden zijn. Overal de geldkisten gaan leeghalen ;-)… Nee, die vlieger gaat dus niet op.

Die oude sloten (meestal Fort Lock geloof ik, met die koperkleurige sleutels) zijn echter ook weer niet al te moeilijk open te maken. Zelf heb ik met wat geduld zo´n slot kunnen openmaken met een soortgelijke sleutel van een andere kast. Schijnt in sommige gevallen zelfs met een klein zakmes te lukken.

Zoek ook even met een zoekmachine naar ´lockpicking´. Zat handleidingen op internet te vinden. En mocht het helemaal niet lukken: slot uitboren. Zo ontzettend duur zijn ze niet.

Groeten,

Ron.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Met een vismes dat aan een zakmes zit heb je ze zo open.

Flink raggen en draaien tegelijk, zorg dat evt. unlockte paumellen niet terugschieten door het slot stevig te draaien.