ik heb net het speelveld van mijn twilight zone helemaal kaal gemaakt.
ik heb het schoongemaakt met clean it en nu moet het in de was. Welke was moet ik gebruiken ??
Als je toch het speelveld kaal hebt gemaakt, bewerk het dan direct met Novus #2. Doet wonderen! I.t.t. was heeft dit een polijstende werking waardoor kleuren terugkomen en je speelveld mooi glanzend wordt.
Mocht het lastig zijn om dit middel aan te schaffen, neem dan even contact met me op, dan kan ik het evt. voor je meebestellen. En nee, dit is geen verkooppraatje, gewoon mijn ervaring met het spul.
Groeten,
Mark
Die autowas van Valma (met Carnauba) werkt inderdaad wel aardig. Ook mooi op de body en kopkast. Alleen zou het kleurloos moeten zijn; de was blijf je zien in groeven in je speelveld. Het is lichtblauw van kleur. Heeft iemand een kleurloos middel gevonden (alleen was dus, geen schoonmaakmiddel?)
Mark
Ik weet dat Henk Schippers perfect spul heeft op teflon basis. Een fles is net echt goedkoop, maar het doet wonderen met je speelveld. Laat geen kleur achter en is zeer zuinig in gebruik.
Mocht iemand hier meer over willen weten laat hem dat dan even weten. Je kunt bij Henk of bij mij ook een kleine hoeveelheid aanschaffen om zelf te testen.
Ron
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?