uitleg

• bartos

ik ben een flipperkast liefhebber hellaas is er hier maar een in het dorp en ik wil er zelf ook graag maar wil mij er eerst veder in verdiepen en ben dan ook op zoek naar een site waar zoon beetje als over een flipperkasten word uit gelegt ook de vak term als het kan.

• David

Jezus,(zondagmorgen), het wordt hier minder leuk met al die spelfouten. Geeft toch aan dat men er niet veel moeite voor wil doen. bartos schreef:

>

> ik ben een flipperkast liefhebber hellaas is er hier maar een

> in het dorp en ik wil er zelf ook graag maar wil mij er eerst

> veder in verdiepen en ben dan ook op zoek naar een site waar

> zoon beetje als over een flipperkasten word uit gelegt ook de

> vak term als het kan.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Begin eens met lid e worden van de Nederlandse Flipper Vereniging

www.nvfpinball.nl

Daar kun je zeer veel informatie over flipperen en flipperkasten vinden en veel leden helpen je ook graag met de aanschaf en onderhoud van een kast.

De vereniging heeft regionale steunpunten waar je terecht kunt met technische vragen en problemen, je kunt er kasten eens wat beter bekijken en bespelen voor je er zelf eentje aanschaft.

Een mooie gelegenheid is het MidWinter Pinball volgende week.

Daar staat trouwens ook de Champions Pub die je zelf zo leuk vindt.

www.shootmagain.nl/mwp.htm

• bartos

het licht niet aan de wil maar aan het kunnen ik zie ze zelf ook wel maar weet niet hoe het beter moet dankzij het fantstiese (ik zie hier ook wel dat het niet klopt) dislexy (en deze klopt ook niet)

• David

Maar kun je dan geen punten en hoofdletters gebruiken? Komma's en dat soort dingen, zodat het er wat verzorgder uitziet?

• George

Of in Microsoft Word je tekst typen en dan de spellingscontrole erover. Daarna copy /pasten op het prikbord.

Zo doet mijn collega dat die ook deze afwijking heeft.

• George

Hans, kan ik ook groepskorting krijgen als we met een groep van 40 man komen?

• David

Dat is een hele fraaie oplossing.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Leden en duo leden: € 7,00

Niet leden: € 14,00

Kinderen tot 10 jaar: € 2,00

(onder begeleiding van minimaal één betalende volwassene, maximaal twee kinderen per volwassene)

Deelname voorronden: € 2,00 additioneel. (Zondag voor 12:00 aanwezig zijn)

Op zondag kunnen mensen die geen lid zijn terecht van 15:00 tot 17:00 voor : € 2,00

• Mel

Hallo bartos !

Als je wilt mag je ook wel eens bij mij komen kijken.

Ik heb een enorme verzameling flippers.

Meeste zijn echt niet te koop maar je kan een beter idee krijgen wat leuk is.

En je kan lekker zolang spelen als je wilt.

Ik heb in iedergeval alle toppers en daar bedoel ik echt niet alleen de dure machines mee.

Wat je ook eens kan doen is naar pinball de Koog gaan.

Daar hebben ze ook van alles staan en zijn hartelijke mensen.

Gr Mel