Ik heb nog steeds mijn Black Knight 2000 te koop, rechts bij de magnasave is er wat afgesleten, bovenop de magneet, hiet schijnt een sticker voor in de handel te zijn. Links is een klein beetje van de insert tekst afgesleten. Op het bovenste speelveld is de bliksem een beetje omhoog gekomen en in de lane waar de multiball verzameld wordt is het oranje ook wat weggesleten.

Het speelveld is beschermd met mylar, daaronder zit kleine blaasjes, maar dit heeft absoluut geen invloed op het spel. Verder zijn beide speelvelden zeer goed, en alle insert met de tekst daarop ook.

De kast speelt erg lekker, de flippers zijn prima, de kast is gereinigd en nieuwe rubbers zitten erop.

De displays zijn top, buitenkant is zeer mooi en niet verkleurd. De kopruit (geen translite) heeft rechtboven een paar gaatjes, dit zie je aan de buitenkant nauwelijks.

Er komt een origineel manual en nieuwe targetstickers bij.

Ik vraag er nu 550 euro voor.

Aanstaand weekend vindt het Midwinter Pinball plaats, ik woon daar 30 minuten vandaan.

Goede grote foto's heb ik beschikbaar.

Binnenkort verkoop ik ook een prima Dracula (B.S.), ik heb nog een aantal dagen nodig om de details door te nemen.

Inruil met een Creature, Attack en mogelijk een Scared Stiff of Totan is mogelijk, uiteraard met vergoeding.