Hahahaha:
http://www.pinballnews.btinternet.co.uk/news/virtual.html
Leuk voor de kinderen met sinterklaas.
No way…
het idee is wel aardig, ik zou er misschien wel een eurootje of twee aan besteden, maar dit is gewoon niet ECHT flipperen; dat hoef ik jullie niet uit te leggen.
Verder: het plasmascherm is veel te duur om deze machine rendabel te kunnen maken. Ik denk niet dat exploitanten staan te dringen om deze machine aan te schaffen (maar goed, ik ben geen exploitant dus dat is maar een mening…). De gokkast is wat de kosten/baten betreft nog steeds erg interessant :-(.
het lijkt me wel een leuk speeltje,.mensen
ik zie liever zo'n virtual pinball in de cafetaria of in de kroeg of waar dan ook staan dan zo'n vervloekte zoveelste photoplay/silverball/mindmania noem het maar op weer zie staan. die kasten kunnen me nu wel gestolen worden.
ik zou bijna willen zeggen tijd voor iets nieuws.
maar het liefst heb ik natuurlijk gewoon weer de oude vertrouwde flipperkasten weer overal staan.
en ja als het dan toch perse iets nieuws moet zijn.
dan hoop ik inderdaad dat de nieuwe machine van TAB de virtual Pinball een hit zal gaan worden.
maar toch zie ik dit inderdaad niet gauw gebeuren gezien de kosten hiervan,.
een 42" plasma scherm alleen al,. kost gewoon op dit moment heel erg veel.
dat is jammer.
ik denk dat je voor het geld wel 3 of 4 nieuwe rollercoasters/simpsons machines voor kan kopen.
maargoed ik weet zelf als geen ander hoe exploitanten op dit moment tegen de flipperkasten aankijken daar ik er in gewerkt heb.
en ja nu wil ik ze niet allemaal over 1 kam scheren.
maar ik weet zeker dat de meeste exploitanten,
de flipperkasten (als ze die al nog hebben) spoedig allemaal de deur uit willen hebben.
En nee niet naar de klanten voor in de exploitatie maar gewoon naar de sloop of naar een opkoper die ze vervolgens weer naar The USA o.a kan versturen zodat wij als nederlanders binnenkort nergens meer op locatie kunnen flipperen,.een ernstig verhaal,.
we zouden die exploitanten eigenlijk moeten verplichten om flipperkasten binnen onze cultuur te moeten kunnen blijven behouden,.
wellicht een wetsvoorstel van onze flippervriend G. Zalm
nee maargoed even nu in het kort ik zie liever de nostalgische mechanische flippers terugkomen dan inderdaad een nep flipperkast waarvan alleen de muntproef en de flipperknoppen echt zijn.
Maargoed liever dat dan die photoplayers nog veel langer te moeten aanzien overal en ergens. Roy
Als je even goed zoekt op het internet kom je al 42" plasma schermen (daewoo) tegen voor rond de 2500 euro incl. BTW, consumenten verkoopprijs.
Als je 1000 van deze schermen inkoopt kan er gemakkelijk een inkoopprijs van 1250 euro bereikt worden, plus als ze nog een half jaar wachten met fabriceren zal het nog meer dalen. Ik denk dat het heel goed haalbaar is om zo'n systeem nog goedkoper op de markt te zetten dan de nieuwe Stern kasten.
Zeker als je kijkt naar de onderhoudskosten voor de exploitant. Helaas is het dan geen mechanische kast, maar beter dit dan een photoplay met wazige kwis spelletjes. De jeugd raakt zo ook geinteresseerd in het flipperen en wie weet krijgen we over een paar generaties weer een hoop (echte) nieuwe flipperkasten erbij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?