pinball commercial videos

• Pascal

op http://www.basementarcade.com/arcade/library/tv/ kan je enkele flipper video's downloaden en soms zie je op ebay.com mensen die videocasettes aanbieden met daarom commerciele flipper filmpjes.

heeft iemand zulke video's? ik zou tegen vergoeding daar wel een kopietje van willen.

pascal

• David

Bedankt voor de tip.Ik zou ook wel willen weten hoelang dat duurt.Op flipperland.de wordt een cd aangeboden vol met filmpjes. Ik denk erover om er daar 1 van te bestellen.

• Pascal

heb je een link naar dat artikel (die cd) ik vind die niet terug op hun site.

• Ron

Je kunt de CD ook bestellen bij Michael Kranz van www.flipperteile.de. Kijk onder “promotion” en “14 Flipper-Werbefilme”.

Overigens: ik heb al een paar keer bij hem besteld en ben er uiterst tevreden over. Hij houdt je op de hoogte van de status van de bestelling en alles wordt heel netjes verpakt. Hij is ook niet duur.

• David

Ja die bedoel ik, heb jij die 14 flipper werbe filme gezien Ron?

Is het vermakelijk en in zwart/wit omdat er s/w achter staat?

• Ron

Nee, ik heb ze niet gezien helaas. S/w lijkt inderdaad op zwart-wit te duiden. Geen idee waarom het in zwart-wit is :?.

• David

Het zijn de video's die exploitanten kregen om de verkoop te stimuleren.

Ze komen uit Amerika en zijn (tenminste) in Duitsland niet op de video af te spelen, vandaar dat ze in mpeg formaat op cd staan.

Op deze cdrom staan echter dus meerdere, helaas is het wel in zwart/wit behalve de laatste;Star Wars Episode 1.

• David

Weinigen in Nederland zullen deze video's gezien hebben, ik verwacht hier iig weinig respons op de volgende vraag: zijn het fraaie video's ook al zijn ze in zwart/wit?

Daar ik veel vreet over flipperkasten en geen slecht werk verwacht van onze buren ga ik deze cd-rom wel bestellen. Verzendkosten 2,50 in duitsland, 5,00 europa.

Flip ze!