Kan iemand me helpen aan documentatie voor een Big Valley flipperkast vermoedelijk jaartal 1970. Merk is van Bally. Is door de jaren heen behoorlijk toegetakeld en ik wil hem gaan restaureren. Misschien nog suggesties en/of tips?
Sorry voor de late reactie maar ben niet iemand die dag en nacht de computer heeft aan staan.
Bedankt voor je reactie maar aan foto's heb ik niet direct iets.
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan uitleggen hoe ik het beste mijn speelveld weer kan repareren.
Deze is bovenin bij de dubbble hole ejectors behoorlijk inglopen. Zover zelfs dat de lak en een gedeelte van het speelveld is ingesleten.
Tevens zoek ik een hole ejector spoel vermoedelijk type E-184-213 en een down post spoel vermoedelijk type AP31-3000 / E-184-261.
Uiteraard ben ik benieuwd naar wat e.e.a. kost.
Misschien luek om te weten er bestaat een soort service manual van Henk de Jager uit Amsterdam over flipperkasten (hoofdzakelijk Bally) van deze periode. Ik heb een kopie in mijn bezit (niet zo heel erg fraai maar wel functioneel), maar eigenlijk zoek ik dus nog een origineel.
Hoi Eric,
bij Wizard te Bunschoten, kun je de orginele versie van Henk de Jager zijn beroemde flipperservice boek kopen.
In Amerika is het destijds een bestseller in pinballkringen geweest daar het boek ook in het Engels vertaald is.
Henk heeft in het verleden veel tijd en geld gestoken in het schrijven en uitbrengen van dit boek, er rust ook copyright op dit boek!
Vraag eens een proefnummer aan van het blad Magische Machines een magazine voor liefhebbers van (electro-) mechanische flipperkasten en andere muntbediende toestellen (King Pin parts 020 4212016).
Onno.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?