Defecte Data East DM Display

• George

Hoi,

Vandaag 240 KM heen en weer gereden om een Data East WWF Royal Rumble te bekijken. De kast stond in een Jukebox standje op een wazige vrijmarkt in een bedrijvenhal a la Zwarte Markt in Beverwijk.

De Verkoper zei in zijn advertentie op marktplaats en ook telefonisch dat de kast zeer mooi was en in goeie staat, helemaal niets mis mee.

Afijn. Ik bij zijn stand aangekomen. Eerste wat ik vroeg waar zijn de sleutels om de kopruit los te maken, die had hij niet 1 2 3, dus even zoeken. Ondertussen de kast aangezet en daar kwam de koude douche!

De display flikkerde en er waren hele gedeeltes weg. Niet het ontbreken van dots, maar steeds weer op andere plekken donker, net als een TL Buis die bijna stuk is.

Volgens mij is dan het gas uit de display aan het verdwijnen. Een 2e persoon die er wat verstand van had zei dat het het driverboardje was. Kan me dat niet voorstellen want volgens mij moeten er dan lijnen etc. ontbreken in de display.

De man beweerde dat de display het een week geleden nog deed.

Weet iemand wat er met deze display aan de hand is? Kan dat zo maar in een week tijd gebeuren? Wie heeft er al eens eerder naar deze kast gekeken op de vrijmarkt in Wamel bij “Kees van de Jukeboxen” ?

In ieder geval balen, want ik wil deze kast graag hebben in mijn collectie. Misschien dat jullie er nog een weten te staan voor niet al te veel?

• active pinball

ALs de displays oud/slecht zijn, dan heeft de omgeving temperatuur heel veel invloed op het functioneren ervan. Bij kamertemperatuur functioneert het display nog bijvoorbeeld nog redelijk, maar na transport/opslag, vooral in het koude seizoen, kan het display de verschijnselen vertonen die je zelf beschrijft.

active pinball

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Het display is dus simpelweg “uitgewoond”, inderdaad ghet gas is uit het glas gediffundeerd.

Een nieuwe kost je in NL € 255 of op de gok dat je niet door de fiscus wordt genaaid in de USA $ 135 ex. verzend.

Dat de kast het een week geleden nog deed is ge(beep).

Het heeft ook helemaal niets met de driver van doen.

Uitkijken dus want de uitspraken van deze verkoper rieken naar oplichting

• Mel

Bij suzo 200 euro !!!!!!!!!!!!!

WAAROM KOOPT IEDEREEN BIJ WIZZARD EN ARCADIA ???

Je moet wel iemand weten met een KvK nr.

Maar dan scheelt het toch al de helft !!

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Bij Suzo € 204,08 Excl. 19% btw en excl. € 12,00 orderafhandelingskosten.

Oftewel, Eduart, Koos en ik verdienen er geen RUK aan.

• Ben Boogaard

En bij Suzo Moet je onder de 100 euro 10 euro administratie kosten betalenHans Balk (Shoot 'M Again) schreef:

>

> Bij Suzo € 204,08 Excl. 19% btw en excl. € 12,00

> orderafhandelingskosten.

>

> Oftewel, Eduart, Koos en ik verdienen er geen RUK aan.

• Jan Willem Eckhardt

Maar ja, die displays zijn toch al € 200,- :-P, dus die administratiekosten ben je in ieder geval kwijt…

• mel

Maar als je toch besteld dan koop je toch ook rubbers die de helft kosten.

Ballen die perfect zijn en cleaners switches coilslaves coilstops noem maar op !!

Ze hebben heel veel . . . .

• patrick

ze hebben bij suzo heel veel,maar als je besteld krijg je maar de helft opgestuurd,de rest is backorder.