TZ verlichting

• Albert

Hallo flipperaars

Ik heb een TZ, waarvan ik de dimfunctie van de GI heb ingeschakeld (na 5 minuten en hoogste dim waarde ). Ik kan echter niet waarnemen dat de intensiteit van de verlichting afneemt.

Ra ra hoe kan dat.

Iemand een idee??

Verder: waar ergens zitten de dip swiches op het mainboard zodat ik hen in de USA stand kan zetten?

“weg mit den drogen!”

Albert

• active pinball

Probeer de dim-intensiteit eens op de laagste waarde.

De dipswitches zitten op het CPU board (langwerpige print links in de kop van de flipper)

Het kan voor komen dat er geen dilswitch is gemonteerd, maar dat er op de plaats van de dilswitch slechts enkele draadbruggen zijn gemonteerd. Dan heb je pech en zal er een soldeer boutje aan te pas moeten komen om alsnog een dilswitch te monteren, of de draadbruggen te verplaatsen.

Succes

active.pinball

• Mark van der Gugten

Albert,

De instelling die het meeste je GI spaart is als volgt:

GI Power Saver: 2 min.

Power Saver Level: 4 (dit is de laagste intensiteit)

Succes,

Mark

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Vergeet niet de setting Allow Dim Allumination op ON te zetten.

(nou weet ik even niet of TZ dat heeft maar de meeste kasten wel)

• Albert

Hallo mede flipperaars,

De instelling had ik zoals gezegd in de hoogste dim stand gezet, maw zo veel mogelijk dim. De tijd staat op 5 minuten.

Dan zou je op een gegeven moment toch wel enig verschil in licht intensiteit moeten waarnemen.

Ik zal voor de zekerheid nog eens kijken of je de dim functie ergens anders in de instellingen moet activeren. Maar ik meen dat de instellingen correct zijn.

Ik kijk er nog even naar.

Albert