Laser War

• Jan Willem Eckhardt

Perfect met omgedraaide stekkers kan. Switch-matrix heeft zoveel aansluitingen, dat het niet praktisch is om deze op 1 stekker te stoppen. Dus als ik me niet vergis is er 1 aansluiting voor de rijen, en 1 voor de kolommen (en dan nog een beetje gemengd, gewoon zodat het niet al té logisch wordt)

En als je dus die twee hebt omgewisseld dan gaat het mis.

En om even terug te komen op probleem van baldetectie: Het hoeft niet in die aansluiting te zitten. Het kan best zijn dat er ergens een andere diode door is, of een schakelaar vastzit, zodat dit niet gedetecteerd kan worden.

Mogelijkheden: in testmenu kijken welke schakelaars er open/dicht staan, of gewoon de draden van de schakelaar volgen en alle diodes en schakelaars die ermee verbonden zijn doormeten.

• Ben Boogaard

Nou jongens hij doet het weer 100% .. Omdat iemand mij heeft lopen pesten en dus de stekkers had omgewisseld was de stekker beschadigd daarom deed de bal detectie het dus ook niet meer

• George

Mooi,

En nu maar weer snel verkopen, straks is weer wat mee en kan je de advertentie WEER verwijderen ;)