prijzen

• jaap

Ik zag vanochtend op marktplaats sling shot plastics aangeboden worden

voor een “no fear” en men vroeg daar 50 euro (vroeger 110 gulden).

Wat vinden jullie daar van ? Ik vindt zo mijn hobby wel erg duur worden!

Ik moet bijna een dag werken om 2 Sling shotplastics te kunnen betalen!

(ja, ik verdien weinig! )

• George

Mjah,

Het kan nog gekker, 3 roadshow rubbers voor 50 euro staan op een site aangeboden.

Kwestie van vraag en aanbod. Vroeg of laat is er altijd wel een gek die het er voor over heeft.

• active pinball

Het is inderdaad een kwestie van vraag en aanbod, is het aanbod schaars en de behoefte groot, dan zal de prijs aan de hoge kant zijn.

Dit noemt men ook wel eens vrije markt economie.

een aantal jaren geleden kon men ook voor een paar honderd gulden een I-Jones of een TOM kopen bij een exploitant. Tegenwoordig moet je voor een afgedankte exploitie flipper ook het vijfvoudige in euro's betalen.

Ook een gevolg van de vrije markt economie.

En inderdaad zullen er altijd wel mensen zijn die bereid zijn om de vraagprijs te betalen om hun hobby compleet te maken.

Echter bij een vrije markt economie mag men natuurlijk ook altijd over de prijs onderhandelen, om tot een voordeliger deal te komen.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Ik vind dat je BLIJ moet zijn dat ik die volslagen onmogelijk te krijgen roadshow rubbers nog in de collectie heb.

• Mel

Active pinball @!#$ !

Gore oplichter , denk je nou echt dat er niemand 50 euro voor een paar slingshot plastics neer gaat tellen , als ze dat wel doen zijn ze mooi gek.

10 a' 15 euro tot daar aan toe.

Zelfs op ebay in de USA kosten de slingshots 10 tot 20 dollar .

Die slingshot plastics zitten meestal als extra bij een flipper die je opkoopt.

En dan buit jij het nog wel ff uit.

Ligt ook een beetje aan welke het zijn.

50 euro voor Addams….Ja

50 euro voor Judge Dredd…..Bezopen

such is life

(and it gets sucher everyday)

:-)

• George

Hans Balk (Shoot 'M Again) schreef:

>

> Ik vind dat je BLIJ moet zijn dat ik die volslagen onmogelijk

> te krijgen roadshow rubbers nog in de collectie heb.

En ik vind dit aardig monopolistisch klinken! Maar bedankt voor het aanbod, ik heb ze heerlijk zelf gemaakt, met dank aan de voorraad in het busje van de loodgieter op de hoek, ze zijn alleen zwart i.p.v. geel, maar wat je wil je voor 2 euro aan onderdelen?

Prima toch.

Ik moet er zelf niet aan denken om er zwarte rubberpads op te hebben maar ik ben dan ook een purist.

Ja mijn TZ is dus WIT gerubberd en met een ROOD rubbertje om de LB-flipper

Monopoly ?

Blijkbaar is de enige gedachte van je “hij wil er heel veel op verdienen”.

Al eens overwogen dat ik er maar erg weinig op verdien omdat ze ook voor mij gewoon vreselijk duur zijn ?

• George

Nee hoor Hans, je begrijpt het verkeerd.

"Ik vind dat je BLIJ moet zijn dat ik die volslagen onmogelijk

te krijgen roadshow rubbers nog in de collectie heb"

Het gaat me niet om het geld, maar om de gedachte dat jij die alleen nog maar kan leveren en ik me daarom BLIJ moet voelen.

Net zoals een rus blij moet zijn dat ie een LADA mag kopen na 5 jaar wachten voor een belachelijk hoge prijs.

• active pinball

Inderdaad zijn er genoeg mensen die er dat voor over hebben om hun kast weer compleet en mooi te maken. Inmiddels al verschillende setjes verkocht.

Ben je soms jaloers dat het jouw niet gelukt is om een grote partij slingshots plastics te bemachtigen (lees: kopen voor redelijk veel geld).

Mag ik er dan iets aan verdienen, tenslotte heb ik ook het risico van onverkoopbare plastics, renteverlies van geinvesteerd kapitaal, transportkosten etc

Je zeurt toch ook niet over een kleding winkel waar je een nieuwe broek koopt, waar tussen inkoop en en verkoop factor 5 tot 7 van toepassing is.

eeen spijkerproek van 75 euro kost inkoop ook maar hooguitr 15 a 17 euro