Het gemopper over prijzen is niet van de lucht de laatste tijd.
Misschien moet ik dan eens even wat uitleggen :
De spullen die we tegenwoordig hier verkopen………….
Ik haal veel spul bij Marco's:
Voorbeeld, een starpost kost daar $0.80
Bij mij kost ie dan 2 euro.
Hoe dat kan is simpel, er komen verzendkosten bij, de belasting wil mee-eten en er MOET iets aan worden verdiend.
Nou is het zo dat als je alle starposts van je IJ wil vervangen je beter zelf bij Marco's die dingen kunt kopen (30 stuks)
Maar als je druk aan het shoppen bent en opeens ontdekt dat je 2 van die dingen vooral SNEL nodig hebt……..
Op deze manier heb je het snel en tegen helemaal geen idiote prijs.
Zo hebben we hier nu een enorme voorraad USA spul liggen en als je het goed bekijkt dan zijn die prijzen beslist niet hoog.
Wie vergelijkt met de (theoretische) inkoopprijs in de USA zal denken dat we te duur zijn ja.
Even snel je RoadShow weer werkend maken met een tandwieltje is bij ons mogelijk voor 12,50 (en dezelfde dag als het moet, zelfs in het weekend)
Bij Marco's kost je datzelfde tandwiel $5.00 en nog eens $10.00 verzendkosten plus drie weken wachten op de postbode.
WIE is er te duur ?
Rubberpads voor RoadShow……..
NERGENS MEER TE KOOP.
Ik heb ze NOS weten te krijgen en ze ZIJN gewoon afgrijselijk duur.
Heel veel mensen weten inmiddels dat ik op deze manier SNEL de spullen kan leveren en zijn er dolblij mee.
En bedenk ook dat je niet iedere dag dat tandwiel nodig hebt, tenslotte blijft een kast als ie eenmaal uit de exploitatie is (en goed wordt onderhouden) gewoon heel in de regel, bumpercaps gaan ook niet wekelijks kapot, je koopt dus hooguit 1 keer de goede kleur er op.
Rubbers etc. heb ik tegen heel normale prijzen.