Prijzen (2)

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Het gemopper over prijzen is niet van de lucht de laatste tijd.

Misschien moet ik dan eens even wat uitleggen :

De spullen die we tegenwoordig hier verkopen………….

Ik haal veel spul bij Marco's:

Voorbeeld, een starpost kost daar $0.80

Bij mij kost ie dan 2 euro.

Hoe dat kan is simpel, er komen verzendkosten bij, de belasting wil mee-eten en er MOET iets aan worden verdiend.

Nou is het zo dat als je alle starposts van je IJ wil vervangen je beter zelf bij Marco's die dingen kunt kopen (30 stuks)

Maar als je druk aan het shoppen bent en opeens ontdekt dat je 2 van die dingen vooral SNEL nodig hebt……..

Op deze manier heb je het snel en tegen helemaal geen idiote prijs.

Zo hebben we hier nu een enorme voorraad USA spul liggen en als je het goed bekijkt dan zijn die prijzen beslist niet hoog.

Wie vergelijkt met de (theoretische) inkoopprijs in de USA zal denken dat we te duur zijn ja.

Even snel je RoadShow weer werkend maken met een tandwieltje is bij ons mogelijk voor 12,50 (en dezelfde dag als het moet, zelfs in het weekend)

Bij Marco's kost je datzelfde tandwiel $5.00 en nog eens $10.00 verzendkosten plus drie weken wachten op de postbode.

WIE is er te duur ?

Rubberpads voor RoadShow……..

NERGENS MEER TE KOOP.

Ik heb ze NOS weten te krijgen en ze ZIJN gewoon afgrijselijk duur.

Heel veel mensen weten inmiddels dat ik op deze manier SNEL de spullen kan leveren en zijn er dolblij mee.

En bedenk ook dat je niet iedere dag dat tandwiel nodig hebt, tenslotte blijft een kast als ie eenmaal uit de exploitatie is (en goed wordt onderhouden) gewoon heel in de regel, bumpercaps gaan ook niet wekelijks kapot, je koopt dus hooguit 1 keer de goede kleur er op.

Rubbers etc. heb ik tegen heel normale prijzen.

• Mel

Hans ,

Kom op maak je niet druk , joh !

Je moet gewoon toegeven dat b.v Suzo dingen goedkoper zijn.

Die bak rubbers die jij hebt staan zijn bij suzo veel goedkoper ook al komt er 19% btw bovenop.

Lampjes , post , switches,spoelen etc zijn ook niet duur.

Ik zeg niet dat het handig is om een paar rubbertjes en lampjes bij hun te kopen.

Maar als het om grote hoeveelheden gaat dan wel.

EN je moet een k.v.k handel nummer hebben anders kan je het wel vergeten.

Als mensen iets graag snel willen hebben moeten ze mischien wel bij jou zijn.

Ook als mensen iets speciaals hebben moeten.

Toch vergeten mensen dat ze mischien het onderdeel zelf wel in huis hebben.

Voor switches b.v kan je een oude joystick met microswitches slopen.

Zijn vaak het zelfde en scheelt weer een hoop centjes.

Oude afstandsbediening led's voor je opto's , oude videorecorder voor tandwieltjes.

Zelfs kan je naar de ‘handyman’ gaan om daar een snaar voor je baconmotor te kopen voor b.v F14tomcat.

• nelis

wat een gezeur over die prijzen

het is maar net wat je er aan uit wil geven en hoe graag je het wil hebben

als iets moeilijk te krijgen is en je wilt het perse hebben zal het meer

kosten dan wanneer je iets wil hebben wat op elke hoek van de straat te koop is

het is toch super dat je b.v. bij hans snel onderdelen kan kopen

als er iets kapot gaat aan je flipper en weer snel kan spelen

• George

Of roadshow rubbers maken door een vierkant uit een plaat rubber te snijden van dezelfde dikte, bij de gamma 2 rubberen deurstoppen te kopen, afvlakken en bijsnijden, druppie lijm erop en het geheel met een spaanplaat schroef aan elkaar te binden.

Misschien dat ik op mijn nieuw te openen website wel een apart hoekje maak voor creatieve ideeen, nu de onderdelen zo schaars geworden zijn en de prijzen de pan uit stijgen!

• Ben Boogaard

Nou nou,, Ik heb die bakken rubbers ook bij Suzo besteld daa staan ze voor 30 EURO … dat x 2 is 60 euro… 10 euro Administratie kosten ,,, o.t.w kwam ik op 100 Euro uit..

Ik had er wel Shootertips bij gekocht .. Krijg ik er 100 stuks/?? Hallo zoveel kasten heb ik ook niet te repareren