Repro

• Mel

Hallo ,

Is er soms iemand die een reproductie overlay over zijn adams family of funhouse wilt ?( http://www.arcadegrafix.com/ )

Ik wil graag met iemand zijn adams family of funhouse het speelveld vernieuwen met een overlay.

Ik heb dit nog nooit gedaan en wil er graag ervaring mee opdoen.

Is er niemand die dit al gedaan heeft en wat tips heeft ??

Word het speelveld echt als nieuw ?

Zijn er verschillen met de kleuren en hoe gaat het met de playfield inserts ?

Ik wil van het proces een verslag maken met foto's

Gr Mel

• active pinball

Jij klaagde over de hoge prijs van No Fear slingshots die ik verkocht, nu verwijs je naar een site, waar ze ook slingshotplastics verkopen in USA.

Daar kosten de plastics van een batman of jurParc 30 dollar, maar ja dan liggen ze nog wel in de USA. Met taxes en shippingcost ben je dus ongeveer hetzelfde kwijt.

• Edwin

@$%%^$% Is het nou een keer afgelopen met dat gezeik over prijzen. Altijd weer dat eeuwige gezeik over waarom de onderdelen zo duur zijn, dat de heren verkopers er niets aan verdienen en ze het eigenlijk voor een goed doel doen,……

Die slingshots van A.P. zijn gewoon belachelijk duur. Je ben gek als je er zoveel geld voor over hebt. Maar goed er zijn nou eenmaal veel gekken op de wereld. EINDE ONDERWERP !!!

Mel, ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van mensen met de overlays. Ik ben van plan om zelf binnenkort een overlay voor een Kiss te kopen. Als het zover is laat ik het weten en ben je van harte uitgenodigd om te komen helpen.

Groeten,

Edwin

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

In RGP lees je wisselende ervaringen mbt die overlays.

De algemene indruk is bij mij ontstaan dat de grafische kwaliteit wat minder is dan een origineel speelveld.

Maar voor een volledig verslag : GOOGLE'en maar.

• Bart

Hoi,

Hier staat een verslag (in het engels) over het plaatsen van zo'n overlay.

Het is wel voor een Xenon, uit hun reactie's blijken ze heel tevreden te zijn over het resultaat!

http://homepages.tesco.net/%7ecroc53827/oguide/oguide.html

Misschien heb je er wat aan.

Grt Bart