funhouse

• George

Nou, van harte gefeliciteerd!

Was zeker wel spannend of de koper na het inladen van de funhouse met rood en blauw gekleurde handen achter het stuur ging zitten?

• berre

neen want het was geen hollander!!!!

• George

ach allee, hij had vast plastiek om zijn handen, hij was immers op den hoogte gebracht door de rijkswacht die het zeer plesant vinden om de ganze dag te struinen op het internet?

• Ron

Heb je helemaal gelijk in Pascal. Een “perfecte” kast in de zuiverste zin van het woord bestaat ook niet. Maar er zat slechts anderhalve dag tussen de twee postings. In die tijd heeft hij verf gevonden en zijn kast helemaal bijgewerkt.

Ok. Hier is hoe ik het zou doen:

- Iets vinden wat exact dezelfde kleur heeft als de verf die ik nodig heb of een heel klein afgebladderd stukje van de kast zelf.

- Naar de modelbouwzaak. Potje Revell kopen in de juiste kleur, een graadje lichter en een graadje donkerder. Nieuwe penselen.

- Een schoongemaakt en ontvette deksel van een CD-doosje beschilderen met de verschillende kleuren emailleverf, alsmede een klein stukje spaanplaat.

- Minstens een dag laten drogen!!

- Matchen met de kleuren van de schoongemaakte body van de kast. Kritisch bekijken.

- Krassen in de body eerst opvullen, zwaardere beschadigingen behandelen/reconstrueren met epoxy (en niet met Alabastine houtrotvuller ;-)).

- Twee laagjes schilderen, met inachtneming van de algemene regels van het schilderen (te lezen op elk potje verf).

- Minstens een dag laten drogen, dan schoonmaken en afwerken.

Overdreven? Misschien wel. Maar mijn definitie van perfectie is nu eenmaal anders. Ik heb ook kasten gezien die bijgewerkt waren met wasco-krijtjes :-o.

Mijn bedenkingen zijn eigenlijk ook niet over die paar krasjes. Ik vond het alleen zo knullig staan om eerst een vraag te stellen over verf om vlak daarna een perfecte kast te adverteren.

Hij heeft er in ieder geval een goede prijs voor gekregen en ik hoop dat hij er een mooie DMD-kast voor kan kopen.

• george buch

ti kjera kunta!!!! ha ha ha

• Jambers

Het is George Bush, rare belg

• george bush

bedankt paul!

• BIN L ADEN

Was belgie maar bij nederland gebleven dan was het misschien nog goed gekomen, funhouse bijschilderen DOMMMMMMMMMBOOOOOOS !!!!!!!!!!

• Mel

Waar gaat dit nog over ???