CFTBL tekst

• Edwin

Hallo,

ik kreeg van de week opeens een vreemde tekst op mijn CFTBL

ik zag het eigenlijk te laat maar er stond iets van : In memorie of my beloved mother, en daarna de tekst : Hello Christine

kan iemand mij vertellen wat de volledige tekst is , wiens moeder het betreft en wie Christine is ?

de kast stond op 2 feb 2003 en de tijd was ongeveer 9:40 uur

heeft er iemand nog plastics voor de CFTBL (geen slingshot), met name de “kisslane”en de “snackbar”plastics

m vr gr

Edwin

• George

Kan je de datum/tijd niet weer instellen op 2 februari 9:30 ? Dan zou je goed kunnen opletten en wachten op de tekst.

Die plastics zijn moeilijk te krijgen, de kiss lane en snackbar plastic zijn vaak stuk op een CFTBL.

• *Tommy* CyBeRRoy

nou George, hier in nederland zijn ze inderdaad wel moeilijk te verkrijgen

maar ik was zoals de meeste mensen al weten op de pinball Expo 2002. en daar waren tal van kraampjes waar ze complete plasticsets van flipperkasten aan het verkopen waren,. en ik heb toevallig die cftbl snackbar plastic in mijn handen gehad. ze zijn er wel,.. evenals de Paarse CV Head Decals,. ze lagen daar. zelfs de Ramps van veel diverse bekende flipperkasten kon je daar nieuw (weliswaar Repro) kopen. het waren de mensen van Illinois Pinball,. dat zijn de mensen die dus zeg maar het RECHT hebben overgekocht van Williams/bally om ze dus na te maken. en dat doen ze. ik zal je zeggen dat bedrijf gaat zo stinkend rijk worden. wat ik je brom.

Tha dutch *Tommy* CyBeRRoy

• Edwin

dat heb ik gedaan (meerdere malen), maar de tekst heb ik niet meer gezien

Edwin

• Pascal

dit vond ik via google (met CFTBL, pinball en christine), of het er iets mee te maken heeft weet ik niet.

by Christine Morgan

From “Mother's Day” –

“As far as I'm concerned,” Fox said, "my mother died on that

day. The day, the hour, the very minute she turned out to be you.

Anyone who would care so little about me and my happiness to do what

you did is no mother of mine, and no grandmother to my son."

• George

Spooky hoor! Wie weet is Edwin nu bezeten door haar ;)

• Pascal

met deze scans kan je misschien zelf plastics maken

http://www.ballsofsteel.net/index.php?action=showscans&gameid=588

• Edwin

ik ben er ondertussen achter wat de tekst is :

to whom i owe a lot, thanx dad

in loving memory of my mother

HELLO CHRISTINE

en ook hoe je deze tevoorschijn kunt halen : flippers ingedrukt houden als het projectteam getoond wordt

nu alleen de betekenis nog

Edwin

• bart

Hoi Edwin,

ik heb zelf ook een mooie cftbl en vraagjes erover, ik zie in snacbar menu ook wel eens hula hoop staan, maar wat is dat en hoe krijg je die ???

OOk staat er wel eens new car, maar daar valt ie nooit op, rara hoe kan dit en wie weet dit ?

gr Bart Edwin schreef:

>

> ik ben er ondertussen achter wat de tekst is :

> to whom i owe a lot, thanx dad

> in loving memory of my mother

> HELLO CHRISTINE

>

> en ook hoe je deze tevoorschijn kunt halen : flippers

> ingedrukt houden als het projectteam getoond wordt

>

> nu alleen de betekenis nog

>

> Edwin

• Edwin

ik heb zelf de hula hoop en de new car ook nog nooit gekregen ,

wel krijg ik als ik de linker flipper indruk de hamburgers, pretzels ed te zien

ik denk dat deze teksten alleen voor opvulling zijn, aangezien in een snackbar meestal geen auto's te koop zijn

Edwin