prijzen

• Bart

Hoi,

Als ik een van de volgende kasten zou willen,

welke kan ik dan het beste kopen.

de prijs ligt tussen de 700 en 800 euro.

Roadshow 1994 williams

Startrek 1993 williams

Dracula 1993 williams

Shadow 1994 bally

Fish tales williams

En zijn dit normale prijzen?

bvd

• Pascal

is da star trek the next generation?

ik zou kiezen voor RS of ST

fish tales is veel te duur

• Mark van der Gugten

Hoi Bart,

Je kunt het beste een flipperkast kopen die je echt leuk vindt om te spelen! Dit is heel persoonlijk, dus probeer een kast eerst te leren kennen voordat je deze aanschaft.

Grappig, de kasten staan naar mijn idee in volgorde van waarde, van rond de 1400 euro voor de Road Show aflopend tot zo'n 600 euro voor de Fish Tales. Let op! Dit zijn natuurlijk richtprijzen, alles is afhankelijk van de staat van de kast. Voor deze prijzen mag je een kast verwachten die nagekeken, compleet en spelend is.

Succes,

Mark

• Ed

Voor de Roadshow, Startrek en Shadow zijn het heel redelijke prijzen. Maar de Dracula en Fishtales zijn aan de dure kant. Hier zit namelijk een veel eenvoudiger spel in waardoor de flippers weer moeilijker te verkopen zijn als je weer eens een andere flipper wil aanschaffen.

Let er wel op dat ze niet te erg verkleurd zijn aan het kabinet en dat het speelveld niet weggesleten is.

• Flipje

Ik zou een Roadshow of Star Trek nemen, afhankelijk welke je het meest aanstaat qua kleur/thema/geluid.

Als het ding er goed uitziet betaal je niet teveel.Als je er nog veel aan moet doen, dan zou ik iets meer betalen en een geshopte kast kopen bij 1 van onze vrienden op het net.Voor dat geld kun je zeker iets moois kopen.Je wordt krankzinnig als je storingen en problemen met je kast hebt.

De Roadshow is een hele leuke humorvolle vrolijke familiekast waar je veel plezier mee hebt, de spelopbouw is wel wat lineairder dan de Star Trek.

De StarTrek is moeilijk maar je kan meer combineren/afwisselen.

Koop een kast die technisch in orde is.

Niets speelt fijner dan een schone kast.Bart schreef:

>

> Hoi,

>

> Als ik een van de volgende kasten zou willen,

> welke kan ik dan het beste kopen.

> de prijs ligt tussen de 700 en 800 euro.

>

> Roadshow 1994 williams

> Startrek 1993 williams

> Dracula 1993 williams

> Shadow 1994 bally

> Fish tales williams

>

> En zijn dit normale prijzen?

>

> bvd

• Bart

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie's, ik denk dat het een startrek wordt, of een shadow.

Tenminste als deze in een goede conditie zijn.

De roadshow lijkt ook wel leuk, maar toch heb ik mijn twijfels over deze kast..!!

Terwijl funhouse de kast uit mijn jeugd is…..!!

grt Bart

• Martin van den Berg

Twijfel over roadshow??? volkomen ovterecht, ik heb er ook een keer een gehad, en als ik toendertijd het geld niet zo hard nodig had, had ik hem nog steeds, zit er zelfs over na te denken om er weer een terug te kopen. op mijn tweede plaats staat shadow, stel deze goed af, en ik weet zeker dat dit een zeer belonende kast is.

• jaap

Waar staan die kasten te koop voor die scherpe prijzen ?

• Jos

Ik heb nog steeds een gave Funhouse staan die ik

te koop aanbied.

Doe maar een bod, ik woon in Breda.

mvg,

Jos

• ellen

heb ook nog een gave funhouse staan, mail me voor foto's.