Black Knight 2000 naar het slachthuis

• Flipje

Het is mogelijk dat ik mijn Black Knight 2000 in onderdelen verkoop.

Als je iets wil laat het dan even weten, dan zie ik hoeveel interesse er is.

De prijzen zijn richtprijzen, die naar onder en boven afgesteld kunnen worden, afhalen op het DPO bijv. of opsturen.

Body, niet verkleurd, weinig beschadigd, MOOI! (?75,-)

Kopkast, leeg, niet verkleurd, weinig beschadigd (?45,-)

Speelveld onder, zonder plastics, met mylar.Verder compleet (?100,-)

Speelveld boven, zeer mooie staat alleen bliksem insert iets omhoog gekomen, zonder targetbank met motor en plasticramp.(?50,-)

Plastics(?40,-), zoek je bepaalde plastics geef dit dan aan, slings ook heel)

Ramp bovenspeelveld(?40,-)

Kopruit, bijna perfect, geen folie. (?75,-)

Displays hou ik zelf, printen moet ik nog kijken wat ik eventueel voor m'n Whirlwind wil houden, zoek je een print, laat het weten!

Evt.poten

• Theo

Zonde! Weer een flipper in NL minder! :-((

• *Tommy* CyBeRRoy

ja het is doodzonde theo :(

BK2000 is een hele mooie kast,.

je zou dat ding es moeten upgraden met een andere subwoofer en andere backboxspeakers,.

je weet niet wat je hoort,..machtig!!!

Flipje als ik jou was zou ik hem niet in onderdelen verkopen,.

je verdient er misschien wel wat meer op.

maar zeg nou zelf ben je nou een flipperliefhebber of een flipperslachter?!?,.

think again my friend. Roy

• Flipje

Naar aanleiding van jullie reacties en andere wordt het wel moeilijk om in onderdelen te verkopen. De kast is natuurlijk zo beter af. Helaas kan ik er geen subwoofers in plaatsen omdat ik voor mijn gevoel uitgespeeld ben op de kast.

En ja, wat “saddam”zegt: “waarom kopen jullie hem dan niet”, dat geeft ook wel een beetje weer dat er prioriteiten worden gesteld in flipperland, en de Black Knight 2000 staat niet bovenaan.

Niettemin hoop ik dat de kast geruild wordt, dat zou ik zelf ook leuk vinden, met name een Earthshaker of Elvira zijn zeer welkom.

Ik zou het ook leuker vinden als de kast in Nederland bleef, 't is toch een mooie kast hoor.

Afwachten maar.

• Jasper

Als ik mijn Elvira nog had dan had ik hem wel met je BK2K willen ruilen, David. Jammer dat je mijn Elvira destijds niet zo leuk vond.

Ik heb recentelijk ook een BK2K thuis gehad. Deze was erg smerig maar had zeer veel potentie om er weer als (bijna) nieuw uit te zien. (goede kopruit, mooie zijkanten e.d.) Deze heb ik echter wegens tijdgebrek snel weer weg gedaan voor weinig.

David, succes met je BK2K en denk alsjeblieft nog eens na voordat je hem sloopt..

Jasper

• Flipje

Zeker jammer dat je die Elvira niet meer hebt, maar wat niet is kan nog komen. Ik weet bijna zeker dat een ruil wel moet lukken en anders blijf ik er gewoon mee leuren.

Groeten en Flip ze.