Hallo,
Ik ben op zoek naar een spoel van Zaccaria Devil riders. 50 V.D.C D 63 S1100.
Wie heeft er nog een liggen. (of een vervanger) Of weet waar ik die kan kopen.
Groetjes Mark
Waarschijnlijk bij http://www.veith-group.de/pages/inga/start_spulen.html
Wat ze niet op voorraad hebben kunnen ze meestal wel maken. Ik heb er een paar Bally spoelen gekocht voor een oude E.M. kast en die zijn gewoon nieuw en bovendien kosten ze daar geen drol. Alle spoelen kostte me 4 euro nog wat per stuk en de verzendkosten vanuit duitsland vielen ook erg mee. Alleen betalen via telebankieren was even uitvogelen maar als je dat een keer gedaan hebt stelt het ook niet zoveel meer voor.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Goeie tip Ruud, deze link gaat op de NFV-site!
Spoelen zijn normaal gesproken veel duurder. Ik zie dat ze ook bijv. de A-20099 hebben, daar heb ik een tijdje naar moeten zoeken en nog vrij duur betaald ook.
Als er nog andere mensen zijn die ervaringen met deze firma hebben (negatief of positief), laat het dan even weten op dit forum.
Groet,
Mark
Ik kan hier nog aan toevoegen dat ik toen 10 (6 a 4,66 en 4 a 4,43) spoelen heb bestelt waarvoor de verzendkosten zo'n 10 euro waren (ex mehrwertsteuer). Dit valt me best mee gezien het feit dat die dingen nogal wat wegen. Bestelling heb ik per e-mail gedaan en na vooruitbetaling werden ze vlot thuis gestuurd. Al met al een goede ervaring met dit bedrijf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?