Profanity roms

• leon

hello,

heeft er iemand een idee voor welke flippers er “Profanity” sound roms bestaan ? Ik weet voor Popeye , Demolition man … Verder is er iemand die deze reeds gebruikt heeft of bezit ? Voor newbies “ Profanity” roms zijn de roms voor het sound gedeelte dewelke veel gevloek en erg onbeleefde uitdrukkingen bevatten…

• Ron

Bij mijzelf zitten er ook een paar ingebouwd (vooral actief bij een gevalletje SDTM).

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Terminator 2 is de enige die mij bekend is.

Van Popeye en DM profanity roms heb ik nog nooit gehoord zelfs.

Daarnaast is er nog een door Comedy Central verboden versie Sound voor South Park

• leon

Ja er is zelfs een afspraak dat de huidige bezitters van de profanity roms voor Demolition Man deze versie niet mogen doorgeven.. Ik geloof dat het bijna allemaal ex-werknemers van Williams zijn en enkele van hun goede kennisssen, dewelke deze rom versie bezitten .. Toch kleintjes dat ze deze niet voor ieder beschikbaar stellen.. Nou ja ik heb ook belooft nooit veranderingen aan te brengen in game of sound roms , for fun….Dus ik moet niet zeuren…

• Albert

Ik meen dat er voor Terminator een gekuiste speach en een ongekuiste speach eprom beschikbaar was.

100 % zeker weet ik dat niet.

Albert

Klopt

• Jasper

heheh die van de popeye bestaan niet, was een geintje van me op RGP.

Toch leuk om te zien dat er mensen intrappen :P

Is er dan misschien iemand die de speciale geluidsversie heeft voor Star Trek the next generation.

Hoewel ik er aan twijfel heb ik toch enkele berichten opgevangen de afgelopen jaren dat voor die kast een afwijkende geluidsset bestaat.

Is er iemand enige informatie hierover heeft ?

• beeem me up scotty

ja dat moet je aanvragen bij mr. spock