nogmaals multiball Judge Dredd

• Mouse

Ik hoop dat er iemand is die me nu eindelijk uit de brand kan helpen met de multiball van m'n judge dredd. Ik heb de weerstanden van de 7 ball through LED nu aan de andere kant van de print gesoldeerd, zodat de warmte die ze afgeven niet meer langs de zenderleds gaat. De zenderled van de toptrough is ook al vervangen deze deed het niet. In de switchtest werken ze nu dan ook allemaal. De kickers heb ik schoongemaakt (deze bleven soms hangen). Bedrading nagekeken, kortom ben al een paar avondjes aan het kloten. Ik weet dat er een betere versie is van de 7 ball trough LED maar ik wil voordat ik deze ga bestellen toch wel zeker weten dat dit ook de oorzaak is. Als de kast 4 ballen geeft en je raakt er 1 kwijt schiet hij deze wel weer terug (zolang het drainshield aktief is) dus de ballen in de trough worden dan toch wel waargenomen?????? Er zijn vast meer mensen die dit probleem kennen en als er iemand ervaring heeft met de verbeterde print zou ik dat ook graag horen.

Alvast bedankt voor de hulp

• pinballlll

controleren of de ballen wel goed doorrollen in het magazijn,soms zitten er putjes in het ijzer,en daar blijft de bal in liggen en dan gaat de kast de fout in bij multiball.

dit gebeurt n.l wel vaker bij bally/williams.

• Mouse

Helaas magazijn is ook al opgeschuurd en schoongemaakt, en de ballen rollen makkelijk door de balltrough. ???nog meer suggesties????iemand???

• leon

Hi,

Nou ja u vraagt suggesties, en iderdaad ik geeft grif toe dat hetgeen u tot nu heeft ondernomen , ok en logisch is..Dus word het diep nadenken geblazen..Eén voorstel…. Game eprom nazien door vergelijking op de eprom programmer, ik hoop dat u er eentje ter beschikking heeft… In elk geval hou het forum op de hoogte zo een “ zwaar geval” intereseerd ons altijd

Leon

• Mouse

Probleem is opgelost!!!

Nadat ik de rulesheet had bekeken en uitgeprint werd alles duidelijk. De normale multiball IS 4 ballen. Alleen de super-multiball is 6!! Pffffffffff opluchting, ik begon al een beetje wanhopig te worden. Iedereen evengoed bedankt voor alle reakties en het is nu wel zo dat m'n bally 100 % goed werkt (maakt al die avonden knutselen weer goed!!)

• leon

Ja, dat was dus een klassieker. Nadat we aan alles gepeuterd hebben en alles los en vast gedraaid en het gaat nog steeds niet ,DAN is het hoog tijd de handleiding te lezen…. toch bedankt de oplossing op het forrum te zetten

• Mouse

Tja ik heb de orginele manual wel, maar daar staat alleen multiball en supermultiball en over de hoeveelheid ballen wordt niets beschreven. Pas toen ik de rulesheet op internet las zag ik het verschil :)

• Groetert van Duyn

In mijn ICT tijd (vroeger) riepen de software-ontwikkelaars uit de US…..RTFM

oftewel Read The Fucking Manual…….How right they were……

Wel leuk verhaal…..die multiballen