rubbersets gevraagd

• Ben

gevraagd,complete rubbersets voor Freddy en apollo 13 incl de flipperrubbers

en de postrubbers. Reden : verschillende handelaen geven me een prijs, tussen de goedkoopste en duurste zit “ maar” 12 euro…….

Dus Hans geef maar een prijs………( of wie dan ook complete sets kan leveren…)

mvg

Ben

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Bij mij geen oplichterij,

Gewoon de werkelijke prijs van de rubbers in kwestie -10% voor de set.

DAAROVERHEEN 15% korting voor NFV leden.

Geldt voor alle kleuren.

En als je een rood/witte set koopt bij mij wordt ook het kleine flipperrubbertje ROOD geleverd.

• Ben

geef maar prijsopgave……..en ja BEN LID van de NFV…….trouwens iedereen

die hier post en een hart voor flipperen heeft zou lid moeten zijn……..

Ben

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Als je nou gewoon eens vertelt WELKE rubbers je nodig hebt…….

• Ron (Pinballcorner)

Wat een gezeur om rubbers zeg.

Ik moet je gelijk geven Hans, zeg wat je nodig hebt dan krijg je een prijs.

En niet zo van “ik moet voor die …… kast de rubbers hebben”. Wat krijg je dan, je kijkt in de manual, pakt de betreffende rubbers en wat blijkt achteraf…… er is een Post extra gepaatst o.i.d.

Als je goedkoop uit wil zijn moet je gewoon groot inkopen.

• Mouse

Zou Ben dit met alle rubbers zulke problemen hebben???:)

• Mouse

lekker geschreven

• Ben

Nou Ron…….voordat je gelijk begint te zeuren……Hans zegt in zijn advertenties

dat hij de goedkoopste en best gesorteerde is.Logisch vraag is dan wat kost

een kompleet set .( en had reeds een mail naar Hans gestuurd met alle rubbers in…

) eerst even nadenken graag voordat je weer gelijk aanvalt.Niet iedereen is super techneut als jullie…

Voor Mouse…….gelukkig weet ik wel wat ik nodig heb, jij kennelijk niet gezien de prijzen die jij vraagt voor je kasten.( ja ik lees ook het prikbord…)

einde discussie!!!

• Engbert Berlitz

Even toch een reactie….

Rubbersets verkopen voor kasten houdt het volgende in :

-Je moet precies weten welke rubbers er in de kast horen.

(handleidingen kloppen zelden)

-Je moet in een aantal gevallen rekening houden met evt prototype correcties

(twilight zone rubbershield)

-Wijzig je je prijzen dan kun je vervolgens ALLES opnieuw gaan uitrekenen.

Totnogtoe staat alleen een rubberset voor TZ op m'n site, dit als experiment.

Naar mijn idee kunnen mensen veel beter ZELF opgeven wat ze willen hebben en ze krijgen ALTIJD de setkorting PLUS de ledenkorting.

Mijn eigen ervaring met het kopen van een rubberset was niet geweldig, na bestellen van een set voor STTNG bij een bekende handelaar kreeg ik ongeveer de helft.

Nog veel beter is gewoon zorgen dat je alle maten zelf op voorraad hebt, je bent dan ingedekt tegen evt ongelukjes.

En ja, ik heb alles, dus ook de brede gele bumpersleeves, de rode kleine rubbers voor flippers. En verder nog heel veel meer spul wat niemand heeft en dat bovendien in alle kleuren van de regenboog.

Duur ?????

Soms wel,

toen NIEMAND pootbouten had kon ik ze nog wel leveren.

Ik moest ze van de andere kant van de planeet halen waardoor ze zo bezopen duur zijn maar ik HAD ze tenminste terwijl de “cuncurrent” nee verkocht.

Soms ook niet,

Probeer maar eens zelf lampjes in te kopen bij Suzo, je betaalt er MEER aan inkoopprijs dan ze bij mij verkoop kosten.

Doordat ik continu bezig ben om artikelen beter in te kopen (zoek de fabriek) worden de prijzen doorlopend beter, bumpercaps kosten nu bv ruim 5 eurominder dan een paar maanden geleden.

Bovendien heb ik alles OP VOORRAAD, iets wat de concurrent niet kan zeggen.

• Ben

hans…..ales wat ik nodig heb heb ik je gemaild ( dus niet alleen de rubbers maar ook wat meer dingen).Wel gewoon weten wat alles bij elkaar kost,zodat ik het ook bestellen kan. Nu krijg ik alleen een excel bestaan met winkel voorraad.

Geef me de prijs en je hebt een bestelling te pakken.

ziezo….let the balls roll!