hoi, ik ben op zoek naar een profanity rom voor een terminator2, wie kan me daarbij helpen? of wie kent iemand die ze heeft of eventueel kan plaatsen?
alvast bedankt voor de reactie!
Geen probleem. Ik wil graag helpen.
1) pak een cassetterecorder en een lege tape.
2) druk op ‘record/play’ en spreek de volgende tekst in:
*&^@#*&^@(^%& *&^#*&#*^&*&^*&^ *&^#*&#* *&^#*&^#&^%$@&^$%(&^@% *&^#*&^#*&^#*&^*&#^ *&%#^^%#^$%@&%@*^(*&(*& 7(*&(*&(*&(^85^%&% 5&%&^%&^%&^%&^% $&%^%#$%^% (&(*&(*&(*&(*& 754^%$$*&%(*&^(*&^(*)&*( $%&^$%*&^*&^*&^&^%% (*(*&(*&(*&(* (*&(*&*&%#^%#*&(^&*&)*^%&^$%&^%*& (*^(*&^(*^&*(& (*&(*&(*&*%&$&%(*)(*))( *(&^&^^&$%%*(^(*)(*)_()* (*&^*&^*&*&^^&)*&)(*)(&*&^*&^%&(*^(*& (*&^(**(^(*^&(*^& (^(*^(*(*^.
Zorg ervoor dat de tekst ongeveer zo lang aangehouden wordt als een gemiddeld spelletje duurt (afhankelijk van de speler).
3) druk op ‘stop’.
4) spoel de tape terug.
Indien je tijdens een spelletje gebruik wil maken van de ‘profanity’-optie:
1) zet volume op 10.
2) druk op ‘play’
3) geniet!
Niet vergeten na elk spelletje de tape weer terug te spoelen.
Totale kosten: ongeveer 7 euro (4 euro voor de tape en 3 euro voor de Strepsils).
Geen dank. Heel graag gedaan!
Hello, geef u mail adres eens door dan zal ik u deze rom - inhoud gratis opzenden , geen probleem zoals steeds http://www.flipper-pinball-fan.be tot uw dienst . Verder volgende week komt er een nieuwe pagina bij op mijn site met een kleine sound kaart gemakkelijk inbouwbaar in elke flipper , waar u zelf geluid en spraak kan in opnemen , dit kan voor velen ook een manier zijn om enkele kernachtige uitdrukkingen aan de flipper toe te voegen als de ball weer in het “ drain” gat verdwijnt leon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?