Nieuwe pagina op flipper-pinball-fan

• leon

hello, sinds vandaag 15/4 is er een nieuwe pagina op de site toegevoegd. Het betreft een extra sound kaartje waarop u zelf geluiden/spraak kan opnemen, en inbouwbaar in gelijk welke flipper, zelfs in EM's.. groeten, Leon van http://www.flipper-pinball-fan.be

• RobW

De link “nieuw” werkt bij mij niet: “pagina niet gevonden”

Ligt dat aan mij ?? :(

• Pascal

nee

• leon

Sorry , er is ergens een misverstand, de nieuwe pagina staat niet op de link “ nieuw” ik heb deze weggedaan om vergissingen te vermijden. Zoek u wat verder in de lijst tussen “Herstelling Zaccaria” en iets van“ Indiana Jones” daar staat de nieuwe pagina en de blauwe knop er naar toe >Leon

• RobW

Jahaaa, die foto had ik al eerder gevonden :)

We moeten dus nog wat geduld hebben voor de details ??

Groetjes,

Rob.

• leon

U bent waarschijnlijk te ongeduldig ..

Het volledige artikel staat weldegelijk op de site , kijkt toch eens rustig alle rubrieken na dewelke op de start pagina staan , ik weet het het zijn er al een heleboel.. maar ergens staat het erbij hoor , dat weet ik wel zejker ik heb het zelf gescheven en er bij gezet , een betrouwbare bron zou ik zo zeggen !!! Leon …

• berre

sorry jongens, maar leon is wel degelijk een eerlijke en vriendelijke jongen , als jullie eens goed kijken vinden jullie alle info en meer !!!!! waren er maar meer zulke mensen , daar kunnen we tenminste nog iets van opsteken!!!

• RobW

Ik heb de grootste bewondering voor de knutselarijen van Leon en dat hij zijn kennis belangeloos op zijn website beschikbaar stelt voor anderen vind ik super - als je dat anders begrepen hebt dan zit je ernaast.

Ga zo door Leon !

De overzichtelijkheid van zijn site kan inmiddels wat beter vind ik, en daar ging mijn opmerking over - het was zelfs geen steek onder water maar de waarheid: ik kon slechts de foto van de desbetreffende printplaat vinden maar geen bijbehorende tekst.

Groet,

Rob.