Hallo,
Hierbij wilde ik er even zo veel mogelijk mensen op attent maken dat er een of andere clown bezig is om mijn naam te misbruiken op marktplaats. Deze vervelende persoon doet onder mijn naam boden op verschillende flipperkasten. Hij gebruikt hiervoor verschillende e-mailadressen, onder anderen jaspervaneeden@hotmail.com en freddy_perry_zoekt_meneer_van_eeden@hotmail.com.
Wie het is weet ik niet precies, al heb ik wel een vermoeden. Er stond namelijk ooit eens een advertentie op marktplaats voor 2 cd's vol met manuals. Deze manuals waren gekopieerd van het internet en op cd gebrand. De persoon in kwestie vroeg voor deze cd's 15 euro. Hartstikke illegaal dus.
Bovendien zijn de manuals in kwestie op het internet gratis verkrijgbaar. Ik heb destijds een advertentie boven de zijne geplaatst waarin ik de site waarop de manuals gratis te downloaden waren beschreef.
Dit is inmiddels ongeveer 2 maanden geleden, maar blijkbaar was de persoon in kwestie zo gefrustreerd dat hij meent mij te moeten blijven lastig vallen met dit soort pesterijen. Overigens is hij te laf om zijn ware identiteit te geven. Het zal mij op zich een dikke worst wezen dat hij vervelende mailtjes stuurt, maar mijn naam te grabbel gooien is wat anders. Vandaar dit berichtje.
Jasper