terminator

• berre

heb een goedspelende t2 staan , speelveld klein beetje lakschade ,voor de rest is de kast nog zeer mooi!

• Jan de Bie

Als het bij berre staat is het :

a) veel te duur en/of

b) zware (verborgen) schade

KOOPT niet bij deze meneer !

• berre

leg me dat eens uit de bie, bij mij iets slecht gekocht misschien!! denk het niet trouwens al dat gelul en gezeik hier altijd, het is net soms een kleuterschool!

je ziet het maar.

• oh ja joh

of tien keer afspreken en nooit komen opdagen daar heeft deze belg ook een handje van

• Jan de Bie

Aha, deze meneer is dus ook bekend (berucht)

bij andere flipper liefhebber.

Wegblijven is dus de boodschap !

De Bie

• berre

ach ja word er en beetje slaperig van! telkens ik iets te koop heb komt er toch een nederlander naar belgie om het te kopen en opnieuw en opnieuw….

• berre

en als het henk schippers of hans balk niet is dan nemen ze maar een belg die ze proberen te iriteren….zielig hoor echt zielig ….snachts echt niets beters te doen jongens!!

• oh ja joh

alsof jij niets beters te doen hebt. wel 20 emails verstuurd en je zou als tien keer langskomen maar dan kan je het niet vinden of kun je niet elke keer.

Ik word moe van mensen als jou!!!

• berre

en ik word kotsmoe van mensen die zich hier aanbieden onder valse namen!!!

wie is hier de echte bandiet??? ik , die een keer een afspraak niet nakom of jij die zich onder een andere naam uitgeeft!!, makkelijk zo mensen liggen te afkafferen, denk daar maar eens over na!! (weet trouwens wel wie je bent hoor oh ja ja)