NFV-Forum

• Mark van der Gugten

Op de NFV-site is er een forum opgezet waar je kunt discusseren over alles wat met flipperen te maken heeft. Of het nou gaat om technische problemen, de laatste roddels uit het flippercircuit of jouw tips voor het onderhouden of reviseren van kasten.

Het forum is nu ongeveer twee weken actief en er zijn al interessante discussies aan de gang! Het forum is alleen toegankelijk voor leden van de Nederlandse Flippervereniging, dus als je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord hebt kun je die nu aanvragen via een mailtje aan webmaster@nfvpinball.nl.

Om ongewenste reclame en onsportief gedrag te voorkomen zal er scherp worden gelet op misbruik. We hopen hiermee het forum voor iedereen plezierig en interessant te houden.

http://www.nfvpinball.nl/forum/

• Webmaster www.fruity.nl

Goeie Timing, nu het hier weer eens uit de hand gelopen is met de berichtjes. Alleen jammer dat je verplicht NFV lid moet zijn.

We kunnen de forums dus nu indelen in 3 categorien:

1) Anoniem en laag drempelig.

2) Registratie in het forum verplicht.

3) Registratie in het forum en van een vereniging verplicht.

Volgende stap:

4) een elite membersforum voor de keiharde flipperkern.. Please, mag ik die laatste dan maken? :)

• Pascal

moeten wij daarvoor een gebruikersnaam aanvragen?

als je lid bent heb je dat toch al?

ik vind het heel goed, alleen is het soms heel erg traag :-(

• Mark van der Gugten

Als je lid bent van de NFV kun je het aanvragen. We zijn nog niet zo ver dat dat bij inschrijven als lid direct gebeurt, maar dat komt nog. Je hebt maar één gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor de hele site, dus als je dat al hebt hoef je je niet nog een keer op te geven. Zie voor meer informatie:

http://www.nfvpinball.nl/faq/index.php?GroupId=1

Ik heb gemerkt dat het forum, of de site als geheel, trager is geworden de laatste twee weken. Dat komt ongetwijfeld door het forum, het loopt gewoon ontzettend goed! Aan de snelheid gaat zeker wat verbeteren. Ik moet eerst uitzoeken waar het precies aan ligt en dan wordt het verbeterd.