flipperkasten of flipperkwasten

• frans kwanten

hallo;

nou, een maand geleden happy, leuke site ontdekt waar je info kan vragen, onderdelen kan vragen (bedankt henk voor de informatie), kasten kan verkopen, etc? etc? maw de perfecte spreekbuis voor flipperlieven belgie en nederland.

Maar nu?? jongens, jongens? in Amerika maken ze van zulke scheldpartijen superprogramma's, en daar kunnen de kandidaten ook nog even met elkaar op de vuist gaan. Maar wat gebeurt er nu? de gewone flipperman (of vrouw) die een vraag om informatie op deze site zet, wordt zeer snel naar een volgende pagina doorgeduwd, met dus minder kijkkracht als gevolg, en minder kans op een leuke reactie? en denken jullie nou echt niet dat sommige pinballers dit echt beu beginnen te vinden en gewoon niet meer naar hier surfen? Daar heeft echt niemand wat aan. Ik kan niet meespreken over prijs-overprijs-te duur-afzetpraktijken of eender wat, maar ik weet wel dit : flipperen is een hobby, ze moet betaalbaar blijven, dat klopt, maar vooral leuk? en eerlijk gezegd? op dit moment is het hier niet meer zo leuk.

voila, hopelijk een duidelijk woordje van een belg die (hopelijk) met niemand ruzie heeft?

• pinaball@pagina.nl

Beste Frans,

Uiterst bedankt voor deze POSITIEVE bijdrage. Het lijkt inderdaad een beetje op een hooligan forum de laatste tijd. Maar zoals ik al eerder vertelde, laat ik iedereen nog een paar dagen razen, en dan ga ik een grote opruiming houden, en worden alle negatieve berichten er zonder pardon vanaf geknikkerd. Dus mensen, als je nog iets kwijt wil, doe het dan nu! (maar hou het wel normaal!).

Groetjes,

Jan

• henk schippers

beste jan doe je een keer goede zaken

is het weer niet goed

een beetje leven in de brouwerij is toch prachtig

voor een webmaster?

• pinball.pagina.nl

Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit!

Liever 10 zinnige berichten dan 100 onzinnige berichten.

Maar ja, dat heb je helaas niet in de hand.

Groetjes,

Jan