Game roms voor X and O's'

• leon

Hello, ik hoop dat we het forum nog even mogen gebruiken voor wat het voorzien is.. Dank.

ik zoek het image van de game rom U2 voor de flipper Bally X and O's ( eigenlijk een Midway flipper) Het image dat op de manual- manual site staat is namelijk niet goed…U6 wel maar U2 niet 100% zeker.. Wat me ook kan helpen is het juiste nummer van deze chip iets in de aard van E729-39… Bedankt alvasr voor een reactie Leon

• henk schippers

probeer het eens bij pinballcorner.nl

die heeft 99% van alle informatie over eproms

daar laat ik ook mijn eproms branden

voor een normale prijs

groet henk

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Leon,

je kunt deze eproms bij Williams downloaden.

http://www.pinball.com/tech/earlybally.html

• leon

Hans, ik ken vanzelfspekend wel deze site voor de roms , maar de X and O's staat er niet op hoor! Dat komt omdat het een Midway-Bally flipper is, denk ik.. Ondertussen is mijn problem opgelost.. Ik had een U2 en U6 gebrand voor dit spel en beiden zaten in een bord dat ZEKER goed was , het werkte met andere roms.. Het was weer een van die dingen waar men altijd weer intrapt.. De U2 eprom die ik nieuw gebrand had en dewelke een nieuwe eprom was , deed het niet , bleek dus defect…Je gaat er natuurlijk van uit dat het nieuw is en dus zeker goed…Ik heb hier weer twee uurtjes rond de hete brij gedraaid voordat ik de U2 nog eens hercontroleerde…leon